VINN DETTA LINNE FRÅN KAN DEE SHOP! PLUS HEMLIG GÅVA!

Nu har Du chansen att vinna detta linne från Kan Dee Shop! Finaste Kenza har samma i sin ägo. Motivet är helt tecknat i blyerts av mig. Värde: 279:- Du som vinner får även en hemlig gåva med i paketet!

För att tävla:
GILLA DETTA INLÄGG PÅ BLOGLOVIN'! Skriv sedan att du är med och tävlar i en kommentar till detta inlägg. Glöm inte att ange din mailadress och/eller bloggadress om du har någon. KLART!

Avslutas :
Tävlingen avslutas redan imorgon tisdag den 6 september kl. 21.00.

LYCKA TILL ! TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

 

[Vinnaren i förra tävlingen blev Emelie och hon är kontaktad]

julia

jag är med! :)

Cheri

Jag är såklart med och tävlar, du gör så otroligt fina saker!

Elina

Jag är absolut med!

Mika

Åh, vilket underbart fint linne! Är självklart med och tävlar, som alltid, haha. Har gillat inlägget på bloglovin', och följer dig sedan en tid tillbaka.



Ha en fortsatt trevlig dag! :)

Felicia Backlund

Jag vill vara med :D (har gillat inlägget)

alice

jag är med, har gillat :)

Patricia

Jag är med och tävlar!

Malvina Hansson

ÅH jag är med! :D

Lisa

Jag är med och tävlar, såklart! =D

Amy

Jag är med :))

Camilla

Jag är med! :)

Sandra

Tävlar man alrig så finns det ju ingen chans att vinna. Så nu äntligen tänker jag vara med för som alla andra kläder så är detta linne grymt!

Erika

Jag är med och tävlar!

Hanna

jag är med!:)

emelie

håååhåå!

klart jag är med och tävlar! måste vinna!!



lotta

Jag är med och tävlar! =D

ElinAmanda

Jag är med! :)

alexandra

jag är med och tävlar!

maria

ååååh, jag skulle dö om jag vann! kanske det är min tur nu?!

maria

Jag är med i tävlingen om ett linne! ;)

Tove

Hej!

Jag har gillat inlägget på bloglovin, och är med och tävlar! :)



Grym tjej och en grym blogg har du!

Anonym

jag är med! håller tummarna hårt!

. Pjumas. ♥

Jag är med :) Har även gillat detta inlägg! :)

Sara

JAg vill vara med!!:)

JENNY VENNBERG PICTURES

Jag vill vara med !! :)

déa

Jag gillar och är med! :)

Jenna

jag är med och jag vill vinna!! :D

ida - konst

Jag är med och tävlar :D !

Hanna

Jag är med och har självklart gillat! :)

emmiie

Jag är med! jag har gillat inlägget också :)

Hedda

Jag är med och tävlar! :D

Janitor!

Jag är med och tävlar!

Sjukt inspirerande blogg!

Linnea

Jag är med och tävlar om det fina linnet :)

Cassandra: Grafisk design, måleri & illustration

Självklart är jag med och tävlar om din supersnygga linne! Tycker du är fantastiskt duktig och det är så härligt och inspirerande att följa någon som lyckats följa sina drömmar :)

Ida

Åh underbart linne, jag är självklart med och tävlar. Har nu gillat detta inlägg på bloglovin. Min email är [email protected]. KRAM fina du!

linn!

JAGG ÄR MEEEDDD!

malin

Jag har gillat och är med och tävlar :)



Älskar verkligen att du målat denna i blyerts! Så otroligt duktig är du! :D

Ellen

I'm in! :)

Nikoninan

Jag är med ! :)

Nicole

Jag är med och tävlar om det underbara linnet <3

Hanna

Jag är jättegärna med ! :) Har gillat på Bloglovin och allt. Linnet är helt sjukt fint !

elina

Jag är med! :)

donna

Jag är med och har gillat bloglovin

snälla snälla jag har aldrig vunnit i nåt tävlig i mitt liv och har varit nästan alla dina tävligar och jag har länge velat ha sån snygg linne med öpppet rygg

skulle bli jätte glad om jag van för en gång skull:)



[email protected]

Josefin

Jag är meeed! :)

Victoria

Jag vill tävla!

linnea

jag är som vanligt med! skulle dö av lycka om jag vann, och det där med en hemlig gåva lät ju inte helt fel. så nu håller jag bara tummarna!

Emmelie

Jag är med!:)

Julia. H

Jag är med :D och har gillat!

Liv

Jag är med och tävlar! :D

Lois

Jag är med och tävlar!



[email protected]

mmatilda

Jag är med och tävlar och har gillat inlägget på bloglovin! :D

E.Brockman

Självklart är man med och tävlar om dina otroligt snygga linnen.

Jag håller tummarna!

Angelika

Jag är med :)

Sanna

har gillat och är med och tävlar :D

emma strandberg

Jag är med! :D

hilda - tecknar

Jag är med och har gillat!

emma

jag är med!! :) <3 har gillat inlägget

Julia

Hej! Jag vill gärna vara med i tävlingen, jag har gillat på Bloglovin och följer dig sen länge. Dina kläder är GRYMMA!

Emelie

Jag är meeed! Har gillat!:)

essla

jag ät med :)

har gillat :)

Hebe

Hej, är med och tävlar och har gillat på bloglovin som nr 58!

hanne

jag är med :)

Vewe

Jag är med och tävlar! :)

Sandra

Gud va snyggt linne! Är med som alltid, håller tummarna!



Grym blogg!:)

lovisa

har gillat så jag är med!

Josse

jaaag är med!!! ha en bra dag!

L

jag har gillt och är med! hade jag inte varit en sån fattig student så hade jag köpt upp hela ditt lager :D

viviwe

Jag är med och tävlar om det snygga linnet !

+ Har gillat

Victoriafoto

Jag är med. Har gillat nu! :)

Emma

Jag har gillat inlägget & jag är med & tävlar. Hoppas nu bara turen är på min sida! :-)



Och jag ville bara säga en sak, du gör mig inspirerad till att ta tag i min kreativitet. Har alltid älskat att rita, men när jag ser dina fina verk så blir jag så pepp på att bli lika duktig som du! Men jag har inte hittat min egna stil än, utan jag gör bara porträtt & kladdar. Men det är väl så man lär sig antar jag! :-)



KRAM på dig!

Tilda

Jag är med! :))

anja

Jag är med och tävlar!! :D

J O H A N N A

Klart jag är med!! Supersnyggt linne =))

Erica Ekberg

Jag är med! :D

Amanda

Jag är med och tävlar :)

Felicia

Jag är med :)

Lina

I'm In =)(har gillat)

Tilda

Jag har gillat och är med!:)

Ambiah

Jag är med och tävlar!:)

Mikaela

Jag är med! :D

SOFIE

JAG ÄR MED SJÄLVKLART! :P :P har även gillat !

daniela

jag är med!

Josse ♥

Jag är med!!

Har gillat på bloglovin :)

Theres

Jag är med och tävlar. Har gillat på bloglovin.

SHAIMAA

JAG ÄR MED

cajsas ritblogg

är som vanligt med och tävlar! :D

Ida Lundqvist

Jag är med ! :D

Mary

Åå min favorit! :) Är med och har gillat!

Johanna

Jag är med! :)

stina

jag är med och tävlar och jag har gillat inlägget på bloglovin! :-)

frida lundgren

jag är med! :D

jag skulle jätte järna vilja vinna det linnet, det är så jävla coolt! och jag behöver nya kläder i min garderob! :P



[email protected]



http://evert.devote.se

alexandra

Jag tävlar!

melina

är ABSOLUT med :)!

Nicole

Jag är med + att jag har gillat på fb. Superfinblogg!

Karina

Jag är med! :D

Monki

Jag är jättegärna med!

[email protected]

Amanda Johansson ♥

klart jag är med! som alltid ;)

Mi

Jag har gillat och är med! :)

emma

jag är med och tävlar!! :)

emma

jag är med!!

amra

tjena mitt bena jag är med :D

JENNYLT

åh jag vill vinna.. skolan ta kål på mig så skulle suttit fint med ett sjukt snyggt linne från kandee !

Denise

I'm in!

emma

jag är med :) och har gillat :D

Fanny

Jag är med och jag har gillat! :)

Andjela

Jag är med :D!Och har gillat.

Kram <333

Maria A

Åh jag är med och tävlar :D

Kram!

josefin

självklart är jag med och tävlar!

Alice

åhh i varje tävling typ man har fått välja så har jag alltid valt den :( Snälla gör den min!! haha :D

Hanna

Kör på den här tävlingen också! I'M IN!

Har sjäklart gillat inlägget på Bloglovin'!



Ha det bra, kram!



Kaisa

Åh, jag är självklart med! Älskar verkligen linnet! :)

J e s s i c a

Jag är med!:D

Kimberly

jag är med och gillar på bloglovin :)

frida /foto/

jag är med och tävlar :D ä

Linnéa

Jag är med och har gillat :)

Sara

jag har gillat och är med och tävlar! :D

Soffi

Jag är med och har gillat på bloglovin! :)

Alicia

Jag är med å tävlar! :)

Sofia

Jag är med och tävlar och har även gillat på bloglovin :-)

L I N D A

jag är med :) har gillat på bloglovin :)

elina

gillat inlägget på bloglovin och är med och tävlar! :)

Felicia

Typ 29:e gången gilt, JAG ÄR MED!

Jennifer

Jag är med! :D

Mathilda

i'm in :))) ÅÅÅH VA ROLIGT!

Corny

Jag är med, och har gillat inlägget på bloglovin :DD

sonja

Gud va snyggt, jag är med och har gillat inlägget med bloglovin!! :)

puss

eve

jag är med :) jag har gillat på bloglovin oxå!



snälla låt mig vinna denna gång!!! jag har varit med och tävlat hur många gånger som helst och aldrig vunnit :O och detta linne är en av mina favoriter :) <3



kram!

Ella

Jag är med! :)

Ebba

jag är med och har gillat :) <3

Lisa

Jag är med! (har gillat)

Hanna Larsson

jag är med, sandra!! love kan dee!

cassan

Jag är med!♥

Alice

jag är med!

anita

Jag är med!

R

Jag är med och tävlar! :)

Elin

Meeeeed! :D

Hannah

Jag är med och tävlar!

Skulle vara jätte kul att vinna eftersom jag aldrig vunnit någon av alla dina underbara tävlingar!

Jag har gillat inlägget på bloglovin och min mail är; [email protected]



Förresten, så inspererar du inte bara mig men alla till att göra sin egen grej, du äger! :)

Kram!

Hjjonsson

Jag är meeeeeeeeeeeeeeeeed!!! :D

Leila

Jag är med och gillat! Håller tummarna stenhårt! :)

mosca

jag är med!

emma

Jag är med och har gillat på bloglovin! :)

Aurora

jag är med! :D

Jenny Tropp

Jag är med :)

Jenny

Oh jag är med och tävlar!! :D :D kul att du ofta har tävlingar i din blogg! så himla roligt!

har gillat inlägget också! :D puss

Lo:)

JAG ÄR MED JAG ÄR MED JAG ÄR MED JAG ÄR MED!!! måste bara vinna så sjukt snyggt och jag har gillat, skulle gilla tusen gånger om det gick!!!

Kram!!! :)

andrea

jag är med!

Alexandra

Hej!! Skulle bli jätte glad om jag vann detta!! Skulle bli en jätte bra födelsedagspresent! :D

Ha det så bra!!

KRAM!

Denise

Självklart är jag med och tävlar! ;D

Thïlde

jag är absolut med! :)

Hanna

Jag är med! :)

ebba wouters

heej jag är med, gillar såklart:)

Sara

vill jättegärna vinna!

Jacqueline

Jag vill gärna vara med och tävla :)

martina

jag gillar & jag är med och tävlar! let's go! :)

NINA

Gillat och är med ;D

Madeleine

Jag är med :)

Nathalie - Bild&Fotoblogg

Jag är hemskt gärna med :D

Anna

Jag är med och tävlar! :)

Tove

Jag är med!



Hoppas att du har haft en fin dag och fortsätt som du gör du är grym! :)

PAULA

Jag är med och jag har gillat! :D

patricia

jag är med! :)

mandaR.

jag är med! :D <3

Emelie Nielsen

Jag har gillat och är med !! :D

Igeland

meeeeeeeeed, har gillat!!

Amanda

Jag är med! :)

agnes

jag är med och tävlar :)

elina

jag är med!

Karolina

Jag är med!

tilda

jag har gillat inlägget och är med!! åh så jag håller tummarna just nu.

T E O D O R A

jag är med :D

kolakatten

jag är med:D

Sabina

Hej finafina du!

Jag är med och tävlar, nu igen. Du blir inte av med mig, haha!

Julia

Jag är med! :D

Marie

Jag gillar och är med! sjukt snygg <3

Johanna

Jag är med!:)

AMANDA

jag är med och tävlar :D

Tania! :D

Jag är med! Har alltid älskat dina tröjor dem e så OTROLIGT FINA! :D

Emilia

Jag är med! :D

emelie melvins morsa.

med och tävlar

Linnea (aka Nympheliac) Othberg

Jag har gillat och jag är med i tävlar!!

HOPPAS JAg vinner detta! det är mitt favoritlinne av dig just nu!

alva

jag är med! :)

Alexandra Kjellman

Jag är med och tävlar :)

Jag är med :)

Kimberly

Jag är med och har gillat inlägget! :)

Vickish ♥

I'm in ♥

Diana

jag är med!! :D

tess

Jag vill vara med!! Vem vill inte bära en snygg tröja från en grym konstnär!!

Louise

Klart jag är med & tävlar! ;)

Emelie

Jag är med :)

linn.

Jag är med och tävlar!

lovisa

åh vad jag skulle bli glad om jag vann. alla dina kläder är så sjukt snygga och jag har varit med och tävlat hela sommaren utan vinst :(

har gillat och är med och tävlar såklart :)

Eli Terese

Jeg er med :)

Linda

jag är med & gillar på bloglovin :D

Monika

Jag är med och tävlar!!! :)

Ina

Jag är med! =)

Amanda E

Jag är med! :)

Vic

jag gillar och vill vara med :(

saga

Jag är med och tävlar!

Det här är mitt favorit tryck och jag har velat ha det här linne jättelänge!

SARA 18

Jag är med och tävlar och gillar inlägget :) vilken talang du har tjejen!

Kram!

Ida

Jag är med! :)

Nikki

oh har älskad det linnet sen det kom ut. Jag är klart med! :) ( har gillat på BL!)

julia

prövar lyckan :)

jag har gillat på bloglovin!

kram

Fanny

jag är absolut med !:D

var den 199 som gillade inlägget :)

Lina

jag är med!

Felicia

Jag är självklart med , som vanligt! :D

nummer 201 som gillar , puss!

melinda

Jag är med :)

Lyly

Gillat och är med ! :)

Rebecca

jag är med :)

anju

JAG ÄR MED! HAR GILLAT PÅ BLOGLOVIN!

Lovis

Jag är med! Älskar linnet och texten är så klockren! :D

Phelicia

Jag är med! :D

Ebba

Jag är meed! :)<33

sabina

I'm in :DD

Hanna

Jag är jätte gärna med! :)

anna

jag har gillat och är gärna med!:D

Iqra

Jag är med,har gillat också :D

LOLLO

jag är med :)

ALiCE med ICE

Självklart är man med och tävlar om detta undebara linne, vet inte hur många tävlingar jag vart med på men tror det är alla, men vinner gör man ju aldrig... hoppas p denna gång, utan att man försöker går det ju i alla fall aldrig! :)

Sarah- DRAWINGS

I'm with you babe! :) Hoppas jag blir en lycklig vinnare!



Kram

Mari

Jeg er med !! :- DD

Lessi

jag e me :DD

Julia

JAG ÄR MED! <3

Miriam

Jag är med och tävlar!

All creds til flinke deg!:)

Alva Rydell

Vilken kul tävling, roligt med en hemlig gåva! Har gillat på bloglovin, och nu hoppas jag turen står p åmin sida! :D KRAM

Emma

Jag är med, har gillat inlägget!

Sandra

Är med och tävlar. :)

amanda

Jag har gillat och är med och tävlar :)

angelika

jag är med!! :D

cassandra

Älskar dina kläder och tävlingar! :D

Helt klart att jag är med och jag har även gillat inlägget på Bloglovin (blev nr 223)

Håller nu alla tummar och tår och hoppas på tur.

Kram på dig, fina du!

CULLIGAN

jag är med :)

Linnea :>

Jag är med! :)

Cezette

Jag är med :D

Annelie

Jag är med!! :D

Kathriin

har gillat! jag är med och tävlar :D

Emma Ejdestig

Jag har gillat! är med och tävlar ^^

rebecca

Jag är med och tävlar :)

FiloSofiie

Jag är jätte gärna med och tävlar. :)

Lisette

Jag är med!! :D

Emma

Jag är med^^

Amanda

Jag är med och tävlar! :D

Malin Forsberg

Jag har gillat inlägget och hoppas du på det bästa! :D

Helena

Jag är med. :)



Har länge tittat på dina kläder men har tyvärr inte haft råd att köpa än, och då menar jag inte att du är dyr utan ekonomin är knaper då även jag har eget företag och du vet säkert hur det är i början. ;)

Det skulle vara en ära att få bära dina kläder, du är så sjukt duktig.



MVH//Helena

Caty

Kul!! Jag gillade precis på bloglovin, jag är med och tävlar! :D

Annster

Jag har gillat och hoppas på turen att få vinna det fina linnet plus gåva :)

Vicky

Jag är med och tävlar! :)

Liih

Jag är med glädje med och tävlar :) din konst är helt underbar, älskar verkligen hur du får till kontrasterna mellan klarhet och mystik! :)

Minchiiii J

jag vill vara med och jag har gillat inlägget på blogglovin! :D

Josefin

Åh, självklart är jag med och tävlar!

STRayDoLL

Har gilla~t och är med i tävlinge~n :D

Helena

ska vi följa varandra på bloglovin? Kram

Tessan

jag vill vinna! :) (har gillat)

Olina

Jag är med och jag gillar inlägget! :D

Nina

Jag har gillat inlägget på bloglovin och är definitivt med och tävlar! :D

Evelina

Jag är med! Har gillat på bloglovin' och hoppas nu på det bästa! Det är något speciellt och mystiskt med det här motivet, gillar det!



Kramar till dig!

Jessie

Är självklart med och tävlar! :) Hoppas!

Ellinore Sånge

Har gillat och är med och tävlat! :) Hur kan man inte vilja det liksom! Är dessutom så nöjd med alla produkter jag köpt av dig :)

Moa

I'm in! :)

Nicolina

Klart man är med :D

jessika

jag är med

Amanda

Jag är med :D

Frida

Jag är med och tävlar!!!

vickan

Jag är med och tävlar! :)

thea

är med och har gillat!:):)



kram!

Linnéa

I'm in! :) <3

dääni

Jag är med :)

Gillat på bloglovin :D

Kram !

Elin

Jag är med!

Agnes

Jag är med :)

Hanna

Jag är gärna med! :) Jag har gillat på Bloglovin!

elin

jag är med! :)

sofia johansson

Min blogg krånglar och går inte att gå in på. Men jag vill iaf vara med och tävla :) min mailadress är [email protected] !



Vill du se vem jag är ?

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.188569570893.138470.529285893&saved#!/profile.php?id=529285893



Där kan du även se mina teckningar :)



lots of love, Sofia :)

Johanna

Jag är med och tävlar!!

elin

jag är med! lite sen dock men :D

moa

Jag är gärna med i denna tävling! :) Och jag har gillat detta på bloglovin!



Håller tummarna nu! :)

Juanita

Jeg er med! :))

Malin

Åh vad jag önskar att jag någon gång har turen att vinna. har vart med i flera av dina tävlingar men aldrig haft turen att vinna. Nu håller jag verkligen tummrna att det är just lilla jag som får chansen att vinna detta grymt snygga linne! Du är verkligen hur duktig som helst! Jag önskar att jag bara hade hälften av dina talang! DU är så grymt duktig och begåvad!! många kramar till dig!

sofia blidberg

jag har gillat och är med :d

[email protected]

Linnea

Jag är med! :)

Wolfie

jag är med! =)

Cornelia

Jag är självklart med!

vill sjukt gärna ha det här, ser ju bara hur snyggt det är på Kenza!

felicia

JAG ÄR MEED!!



Jag har gillar på blogglovin och börjat följa dej!

helt kär i kläderna!

puss

sara [fotoblogg]

jag är absolut med och har gillat inlägget :)

emma

är med

LINN - foto, mode, vardag

Jag är med! :)

Johanna Auvinen

Jag är med och tävlar! :D

emma

emma

jag är med! Har gillat inlägget på bloglovin också.'

ha en bra dag snygging.

Nelly

Jag är med och tävlar! :)

Pauline O

Jag är gärna med och tävlar och jag har gillat :D

Carolina

Är med och tävlar! :)

Wikkie

Jag är med och tävlar såhär i sista sekunden! :-)

Jossan

Jag är med! jag har gillat :)

Lina

Jag är med! :)

Linn

jag är med! :D



vill veeerkligen vinna! :)

Tuyen

Jag är med och har gillat det :D!

/m

Jag är med och har gillat!

moncan

Jag vill såklart också vara med och tävla. Supersnyggt linne!!

Johanna Bengtsson

Jag är med och tävlar :)



MVH

Johanna

Vendela

Jag är med!



Har gillat på bloglovin! :)

Therese

jag är med :)

[email protected]

Jennifer

Jag är med, har gillat inlägget!

Anonym

shit vad vacker du är!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress