KAMPANJ PÅ KAN DEE SHOP

Kan Dee Shop kickar i gång en kampanj! Under hela veckan shoppar du med fri frakt! Ange koden FRIFRAKT02 när du kommer till kassan. (Gäller endast inom Sverige).

Ryggsäck och ring - Modekungen | Linne och nagellack - Kan Dee Shop
Skor - Tuk Shoes | Shorts - Runawaydreamz

KAN DEE SHOP

Louise

Har varit sugen på det där linnet sjukt länge!

Synd att jag är en sådan fattiglapp att jag inte har råd.

Dock har jag en KD-hoodie att hämta ut på posten, så får trösta mig med den!

catarina

dina kollage är så mysiga :) verkligen ett toppen sätt att marknadsföra sina kläder på - att visa hur man bäst matchar dom osv. :) tycker klädkollage överhuvudtaget är grymt kul & inspirerande.



sen vill jag även säga att du är beundransvärt stark, det visar du dagligen; hur du orkar med allt och kämpar för det du gör, & att du hela tiden strävar framåt. det är så fantastiskt kul att se, och jag hoppas du fortsätter på samma sätt MEN självklart tillåter dig att ha nedgångar ibland. speciellt nu när du precis beskrivit i bloggen att något fruktansvärt hänt (känner verkligen med dig, för det är som du säger; man blir själv ledsen när man ser någon annan ledsen).



styrkekramar <3

SOFIA

Sjukt snyggt kollage! Skulle inte tacka nej till att se ut så i sommar :)

louise

Jättesnygga shorts, jag behöver ett par nya. ^_^

Ingrid - Konst, foto, mode

Du verkar ha en bra inställning till sorgen åtminståne. Hoppas verkligen det blir bättre snart! Det låter riktigt jobbigt. 1000 kramar

SellwiN

SUpernsyggt linne :D

Nicklas

Hej där!



Skriv ett inlägg om oss på din blogg så har du chansen att vinna 5000:- att shoppa kläder för hos nelly och asos. Tipsa gärna dina läsare om tävlingen. <3

m

din tröja längst ner i inlägget från igår? :)

http://disturbed-style.blogspot.com/

Liv

Fri frakt! Då får man väl passa på att betälla hem något ikväll då!:)

Luucy

härligt kollage och kul med kampanj :D

Anonym

Åh världens jävla snyggaste kollage ju! Grym är du.

Nathalie B

Åh världens jävla snyggaste kollage ju! Grym är du.

rebecca andersson

söööt blogg :)

NY TECKNING UPPE!! - TECKNING & FOTO

Vet du vad jag skulle gilla? Att du klickar dig in på min blogg och skriver vad du tycker om min senaste TECKNING på Jack Sparrow! Skulle göra mig otroligt GLAD Sandra!



Kram

TECKNING & FOTO

sv; Men det är jag med! Försöker åtminstone, men jag förstår dig. Du får ju så sjukt mycket kommentarer hela tiden så antar att det blir lite svårt att svara alla liksom!



Åh tack!! Du förstår inte hur mycket DET betyder för mig att du skriver sådär, iiih!!! KRAM

Kimberly

Snyggt!

David

Fri frakt bra! :D

Magda

Hej Sandra! Ville bara berätta att du ger mig sån fruktansvärt inspiration till att ta upp pennan och börja tecka. Jag skulle bli så otroligt glad om ville kolla in min senaste teckning och ge mig lite kritik. Får sällan sånt, för jag vill verkligen förbättras. Måste bara få något att bygga på. Tack på förhand! :D Här är en snabblänk! http://magdalenaolofsson.blogg.se/category/ritar.html

Nicole

Dom här halsbanden är perfakta till dina kläder, eller med dina kläder som en outfit :)

http://blissfulsin.bigcartel.com/

Emma

Underbara älskade Sandra, Hoppas att du mår bra och att det tråkiga som hänt ordnar sig!

Du är en otrolig konstnär! Jag målar själv och får stor inspiration av att läsa din blogg. Blir jag hälften så duktig som du är så är jag nöjd! Ville bara ge dig lite kärlek :) Ta hand om dig. Kramar

Terese Mörtvik

Riktigt snyggt linne.

anastasia.

och vaaart kan jag hitta det vackra kristall halsbandet?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress