INTE PÅ TOPP JUST NU

Ibland tänker jag att den styrka jag kände bara fanns i min lilla bubbla. Jag trodde jag var så stark. Är det nu när bubblan spruckit som allt kommer i kapp en? Jag saknar dig pappa. Vart tog du vägen? All min motivation, var det bara en illusion? Jag vill bara sova. Försvinna i drömmarnas värld. Vad är det jag vill? Vad är det jag jagar? Glöm mig inte bort mig. Kom tillbaka. Nej lämna oss. Stanna där.

Det är solnedgång här. Vart går solen upp på andra sidan?
Dilan

så kan det tyvärr vara ibland..

Saaera [Fotografering]

Stor styrkekram till dig <3

viktoria

Sov på det så kommer solen gå upp igen, som alltid. Efter regn kommer sol. Ge det lite tid så kommer du få styrka och insperation till igen. Livet är upp och ner.



en fråga,

Jag har inte läst din blogg så länge så jag undrar, vad är det som hänt med din pappa?

Tovis Grimes

Du är stark. Man kan få den känslan ibland, alla får det. Men styrkan och motivationen kommer tillbaka, jag lovar!

catarina

många kramar. känner så igen mig. men har man bara styrkan att ta sig upp ur sängen på morgonen räcker bara Det många gånger.. för mig åtminstone, försöker liksom tänka att jag har Något som betyder, annars skulle jag aldrig ens resa mig upp ur sängen.. fan vad deprimerande men jag är verkligen inne i en rutten period just nu.

Nathalie B

Du är grym i vilket fall som helst, och i vilket skick som helst! Du behöver rycka upp dig, kanske prata med någon om det som tynger dig nu? Det kan hjälpa. Kram till dig!

anna

du är i varje fall STÖRT duktig Sandra. jag brukar inte alltid hänga på shoppen men nu när jag såg shortsen och allt annat coolt du gjort så blir man verkligen imponerad!



du är GRYM och en STOR inspiration till oss andra drömmare.



love,

Anna

Hannah

se det positivt... det är när man är som mest deppig som det blir dom djupaste konstverken... passa på att fly in i konsten och låt terapin bli något glorious!

Therese

kraaaam

THE ULTIMATE JOKER

Jag följer din blogg och har läst alla dina blogginlägg - men, har jag missat ngt !?!??!?!



Vad har hänt med din pappa???



Styrkekramar!

Julia

<3

Pappa

Jag finns här min lilla stumpa, kommer alltid att finnas här för dig :)

Nathalie B

Kommer du förresten skaffa detta trycket på linne med? Det är så fantastiskt fint att jag tror jag avlider, det är en sån sorgsenhet över den som bara griper tag i mig.. Och det där håret! Helt kär. Must have, om du tar in det. ♥

Annster

Kramar! :)

Crasyk art & design

du vet kanske inte om det men du är stark Sandra, starkare änn du tror. Kram!

jennifer

om det bara fanns något som jag kunde göra för att hjälpa dig.. :(

michelle

kramar <3

Sari

Kramar till dig!

miriam

ibland så kan man förlora dom som står en nära. man kan försöka glömma SORGEN, men man vill ju aldrig glömma HONOM (i ditt fall, din pappa). jag vet hur det känns, den stora kommer gå över men aldrig helt. fortsätt som du gör och tänk positivt, även om det är svårt. men du har en kräts av människor som du kan lita på nära dig. kramar xoxoxo

Sabine

Varma kramar till dig <3



Att vara ledsen och arg är som värst när man är i det. Känns alltid så mycket bättre när man fått gråtit ögonen ur sig, eller skrikit sig hes. Nåja, lite bättre i alla fall. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress