HEMLIG GÅVA MED ALLA ORDRAR IDAG!
aliengirl- art is my life

Det låter rätt roligt. :D

essla

nu är det dags att beställa ett nytt linne :)

Annster

Alltid trevligt med gåvor :)

th

jag saknar din bloggning jätte mycket! hoppas du kommer tillbaka ordentligt snart :) kram

Kakan | MurmelDjuret

Åh vad det var längesen du la upp nya verk..
Eller är det bara min uppfattning?
Jag förstår om kreativiteten inte alltid finns kvar & det här är inget påhopp utan snarare en liten knuff förhoppningsvis! Dina tavlor & dina verk gav mig massor av inspiration & man bara njöt av allt fint som du skapade! Jag hoppas du hittar tillbaka till målandet & ritandet!! Eller kanske att skapa något på ett nytt sätt! Det är ju verkligen något som du kan & det är fan en gåva som du har fått! :)

Kram! /Camilla

N E R A T O F E N

Klickade hem två linnen i fredags och fick hem dom idag. Otroligt snabbt!
Linnena var snyggare i verkligheten och satt som en smäck. Kommer absolut köpa från Kan Dee igen! Dessutom var gåvan snygg också!
Du är grym!

Tova Grimes Hirsch

Har det hänt någonting eller tar du bara en pause från bloggen? Hoppas på det det sistnämnda :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress