PRINTS PÅ MINA TVÅ SENASTE ALSTER!
Nu är det spikat och klart! Det blir prints av We are stardust och Circus då otroligt många efterfrågat det. Jätte roligt! Limiterad upplaga på 50 exemplar och självlart numrerade och signerade! Jag måste erkänna att den översta är en av mina absoluta favoritteckningar genom åren. Jag blev så otroligt nöjd med den, tänk om man kunde känna så med varje teckning man gör? Men det gör man inte, vissa känner man mer dragning till. Konstigt det där.
 
Så snart kan ni köpa printsen på Kan Dee Shop!
POOS

Jag kan inte bestämma mig vilken av dom jag tycker bäst om, för de är båda otroligt fina att titta på.
Du är så otroligt duktig!

Linn

åh, vad kul! Kan du inte trycka på tshirtsar också? :D

isa

Tycker du är så grymt begåvad/ärlig/driftig. Går in mycket på bloggen och shoppen men är dålig på att kommentera. Du har sån skön egen stil!!

Annster

Fina :)

DESIGN AND STUFF.se

Uaauuu :) Auusuum

melinda

riktigt snygga!!

Christina

Man blir lite rädd för de här... Riktigt effektfulla! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress