EN KOMMENTAR JAG FICK
Även om jag inte håller med på alla punkter så kan jag inte låta bli att erkänna att den här kommentaren som nyss trillade in gjorde min dag. Tusen tack fina du!
 
Tja !
Har tänkt att kommentera inlägget om när du pratade i radio tidigare men har alltid skjutit upp det. Men nu vet jag vad jag vill skriva.
Det känns otroligt skönt att du sticker ut ur mängden när det gäller alla andra stora bloggare. Nästan alla stora är från stockholm och alla talar och låter likadana, rikssvenska, lidingö dialekt och så. Du däremot pratar inte så. Du låter naturlig och jordnära och väldigt säker. Du börjar inte varannan mening med "eehm", "aa asså" "typ".

Så fort dom nämnde önskelåt tänkte jag på get free, men sen tänkte nej det måste finnas en massa musik hon lyssnar på. Så jag trodde du skulle välja någonting annat men vart glad att höra att det vart den :) satte den på repeat under en hel eftermiddag efter att du länkat den :).
Så med det intrycket man fått av dig under intervjun så finns det inga tvivel om att du kommer att ta över världen..

keep up the good mork!
sofia

fyfan vad hemskt.. kan folk snälla sluta hata stockholmare.. jag mår skitdåligt av det. Jag kan väl inte rå för vart jag kommer ifrån? dessutom är de flesta stora bloggare inte alls från stockholm.. men dom flyttar hit när bloggen blivit så pass stor!

(det här är såklart tillägnat den som skrev kommentaren och inte till dig :*)

Dany

Skrev inte någonstans att jag hatade stockholmare, bara att det var skönt att Kan Dee var annorlunda. Bor själv i stockholm kära du..

Nichole

Hejsan! I risk för att byta ämne bara sådär huxflux..

Jag tänkte på det där med att du inte har inspiration till att rita så mycket nu för tiden, jag har själv samma problem under STORA perioder på åren, något som hjälper mig är oftast att titta på dina teckningar, lyssna på grym musik eller kolla på bra filmer osv.
Ibland när ja hör en grym låt kan ja slänga fram blocket å pennorna från ingenstans.. oftast lessnar ja och gör aldrig klart mina teckningar och sen en annan dag när ja hör en till bra låt kan jag börja på en ny osv osv. Men skitsamma, det jag skulle säga va att, har du inte hört dom redan, så tycker jag du ska lyssna på:
skin - sixx a am
this is gonna hurt - sixx a am.
UNDERBARA. Hoppas du blir inspirerad så kan ja bli ännu mer inspirerad av din bilder ;)(hehe) dom är grymma.

Anna

Fan vilken härlig kommentar! 100 % ärlig liksom!!! Sug nu åt dig dessa fina ord :)

Emelie

kan bara hålla med, du är nog den goaste och trevligaste storbloggaren idag :)

Svar: Men åh vad alla är goa, tusen tack och massa kramar!
Kan Dee - Artist & Designer

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress