THE DRESS

Men alltså har man inte hittat världens finaste klänning då. Etsy. Nån som handlat där förr? Är det säkert? Hur som helst så funkar den ju året om, klänningen alltså, så att det kommer svida i plånboken kanske ändå är värt det. Pure beauty :)
 
catarina

etsy är säkert, go for it! :)

ASTA

men gud så snygg, skulle man kunna få länken?? hade varit jättesnällt! sen så har en del vänner har beställt därifrån och det har funkat bra för dem och inte varit några problem alls!

Vanessa Almeida

Etsy är säkert! :) Finns så otroligt mycket fint där, helt underbart

CJ

Etsy är grymt, det har alltid varit säkert när jag har shoppat därifrån.

Alice

Etsy är säkert, så handla på du bara! ^^

Carolina

Har beställt från etsy ett flertal gånger, endast krånglat en gång och då kontaktade jag bara säljaren så fixade det sig :) Skulle vara awesome om du la upp länken också :)

Yasmine

Jag har en vän som brukar handla på etsy och det har inte varit problem en enda gång :)
Tack så mycket för en underbar blogg ! Du är en sann inspiration!

Jonna - illustratör och tenarkoman

Å perfekt klänning! Himla fin!

Nathalie B

Otroligt fin klänning, wow!

Pernilla

Hur fick du folk att se dina kläder i början? Jag säljer mina kläder på etsy men det är så svårt att få folk att se dem...

Angelica

Underbar dress. Den vill man ju bara ha! Kram!

Angelica

Underbar dress. Den vill man ju bara ha! Kram!

caty

ja säkert bör det vara! Häftig look ^^

Ellen

Hejsan! Var inne på forever 21's hemsida och såg då den här tröjan som såg ut som en kopia av din, tänkte att de kanske kunde vara intressant att få reda på haha .

http://www.forever21.com/Mobile/Product/Product.aspx?br=mobile&category=top&ProductID=2000129317&Page=1

Julia

Det var en himla fin klänning!

Josephine

Jag handlar väldigt ofta från etsy. Den sidan är verkligen sjukt bra! :D

Elin

Grym klänning!!

Sigrid

Jag har handlar på Etsy flera gånger! Det är säkert absolut, men det är ju som eBay/Tradera etc - bilder kan ju ljuga. Beställde ett mobilskal därifrån som visade sig se lite annorlunda ut än vad jag tänkt mig men så kan det ju alltid vara, man beställer ju från andra personer och inte ett hemsida så att säga :)

Sanna Rikardsson

Hejhå, ville bara berätta att jag beställt 2 tröjor ifrån din shop. Längtar tills dem kommer hem haha.

Sanna

Så fin klänning!! Gillar verkligen din stil och älskar kandee kläderna! :D

Sanna Rikardsson

As vacker klänning.
Beställt tröjor från din hemsida, väntar förfullt <3

Mia Arp

Verkligen ursnygg klänning. Om kvaliteten är lika hög som designfaktorn skulle jag absolut säga att den är värd en investering!

www.hippiechic.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress