SAMARBETE MED MARCO NOBRE
Work in progress.

Känner ni igen den till vänster? Om inte, klicka HÄR. Har fortsatt lite på den. Till höger har vi min och pojkvännens samarbete som vi håller på med. Sitter och funderar vilken teknik jag egentligen gillar mest. Den lite mer "slarviga" stilen till vänster eller den mer välarbetade och detaljerade stilen till höger. Jag kan nog inte välja. Och så är är man här igen. Grubblandes ._.
 
Förresten, har ni kikat in min pojkväns Instagram? @marconobre.
Han postar bilder på sin konst! Follow & support ♥

Min egna Instagram: @kandeeshop
Vera

Man kanske inte måste välja? Jag tror att det bästa är att fortsätta med båda, man utvecklas nog bäst så... De är fantastiska båda två förresten! Jag är glad att du verkat komma igång med tecknandet igen, hoppas att det fortsätter flyta på!
Kram :)

Em

Men vännen, du måste verkligen inte välja! Båda bilderna verkligen skriker Kandee, tycker jag. Jag har aldrig tvivlat på vem du är som konstnär, så blev väldigt förvånad när jag läste ditt tidigare inlägg. Jag tycker du har en helt personlig och unik stil, som konsekvent följer dig genom dina verk. Du har det där lilla extra, och därför är det bara intressant när du prövar nya tekniker, osv. Öva upp självtilliten! Kram.

POOS

Jag personligen gillar det mer detaljerade, men det är bara för att ingen skapar så otroligt fina ögon som du!
Men oavsett är ju jättebegåvad!!

Alma Bengtsson

så sjukt snyggt! båda två.

Lovisa

Jag tycker absolut inte du behöver välja! Båda absolut SKRIKEr Kandee, inget snack om saken! Däremot kan de kan vara kul att experimentera med. Som kreativ själ kan jag tycka att det är jätteroligt att kontrastera med olika stilar i ett och samma verk, precis som du och marco collaborerar! De är verkligen underbara båda två. Din stil, men två olika uttryck. Dessutom har dina verk ofta en stark inneliggande betydelsee, och olika meningar passar olika bra med de olika uttrycken!

Saragunmarie

Hur snyggt som helst! Jag gillar den vänstra mer :)

Julia

Åh vad jag saknat dessa ritningar! Inte det att dina andra är mindre bra, alla är underbara, men det är något speciellt med dessa tjejer du målar! Älskar det!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress