FÅ HEMLIG PRESENT MED PÅ KÖPET VÄRDE 300 SEK
 
Anonym

fyyyy, hur lite bryr du dig om dina blogglasare egentligen! att inte skriva ett enda inlagg pa hur lange som helst och nar det val ar det sa ar det bara reklam inlagg.... kul.

Karolina

Hej! Vill bara säga att det finns lite bilder i mina senaste inlägg där jag och min vän bär två magtröjor från kandeeshop.se! :)

Anonym

Varför bloggar du så lite?? :(

My

Hej!
Jag bara undrar var du köpt denna Bh/topp?
http://weheartit.com/entry/8394200/via/KanDeeShop
Jag handlade från Kandee och fick med seven paradice linnet, jag tror då att den kanske skulle passa bra under då den är väldigt urringad där bak. Jag är jättenöjd med alla kläder föresten! Helt perfekta och jättesnygga!

melinda

nice! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress