VINN 1000 SEK ATT SHOPPA FÖR!
Hej mina fina! Här på bloggen är det inte livat, påminner er om att jag finns på Facebook och Instagram (kandeeshop) istället där jag uppdaterar dagligen! :) Annars så vill jag även påminna er om Kan Dee Shops stora tävling på facebook där du kan vinna 1000 SEK att shoppa för. Du har bara 1 vecka kvar på dig om du inte redan är med :) Klicka HÄR för att komma till tävlingen som ligger övers på sidan. Att vara med är superenkelt och tar 30 sekunder! Vi syns där! Kram på er! ♥
Matilda

Är självklart med och tävlar och typ världens bästa pris!! Den som vinner den här tävlingen kommer bli så lycklig :D

Diman Dilir

åhh jag är med och håller verkligen tummarna!:)

Sara

jag har gjort allt som man behöver göra för att vinna och det hade varit så OTROLIGT kul att vinna! älskar dina kläder något enormt, men har aldrig haft tillräckligt med pengar för att kunna köpa något.. it's hard being poor :/ haha
men ja, jag älskar din stil och har följt din blogg i en evighet (känns det som i alla fall)!

ha det grymt! peace

Olivia Jansdotter

Hej, fört vill jag säga att jag är helt frälst i dina konstverk och du är en stor förebild för mig eftersom att du målar så fantastiskt! jag undrar vad du använder för pennor till dina svart vita bilder, och vad du målar de färgade med, olja akryl?

Pinkoholic

På Pinkoholic håller vi nu i en designtävling där man kan få chansen att designa sitt eget sommarplagg! http://blogg.alltirosa.se/2013/01/designtavling/

Nathalie B

Jag lekte runt lite med dina produkter i kollage och så vidare, skulle va kul att se vad du tycker om det: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/2013/january/kan-dee-shop-native-collection.html

Kram!

essla

har du kvar dina dreads?

Cassandra

Måste säga att jag tyckte din blogg va bättre innan :( tycker mest det är reklam nu, saknar alla dina vackra teckningar! Du är så begåvad!

Svar: Då kan du följa mig på instagram där lägger jag upp mer bilder på min konst och även under själva processen :) Heter kandeeshop där . kramis
Kan Dee - Artist & Designer

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress