BEAUTIFUL JEWELRY
Tänkte visa några av mina favoritsmycken som jag säljer i min webbutik Kan Dee Shop. Under veckan kom det ett lass med helt nya smycken också och jag är som ett litet barn på julafton må ni tro. Har plockat på mig så mycket smycken från min egna butik att jag inte ens vet vad jag ska göra med dom. Jag vill liksom använda allt på en gång och frågan är ju då, kan det någonsin bli för mycket av såna här vackra smycken? Jag tror inte det :)

Beställ dina smycken här: www.kandeeshop.se
Anonym

tar smyckena slut så sjukt snabbt eller tog du inte in lika många ringar denna gången? bara vita och bruna kvar, inte fy skam det heller är mest nyfiken :)

LINNEA

Jättefina smycken! (:

Bippan.

Snacka om att detta Linne är en EXAKT kopia av ditt wild spirit linne.. ?

http://weheartit.com/entry/68752457/explore

Annster

Så fina! :)

Victoria

Oh! Jag skulle också vara som ett barn på julafton om det kom en massa fina smycken som du har :)

Marina

Jätte fina smycken!

Isabelle

Hej Sandra. Var idag på Brandy Melville i Stockholm och såg ditt tryck Wild Spirit med fjädern på en av linnena, fast lite omgjort. Är du medveten om det?

Emma

Hej Kandee! Jag var inne på Etsy.com på deras "gadget cases" (alltså skal till mobil) och såg till min stora förvåning ett skal med ditt tryck "Wild Spirit" på (fjäder och allt) och jag antar att du är ovetande om detta. Kommer att även skriva till din personliga blogg så att det är dubbelt så stor chans att du ser detta meddelande. Vet att ett mobil skal inte är en sådan stor grej kanske men om jag hade varit en designer och designat något så hade jag velat veta om någon använde mina tryck utan att fråga.

Link: http://www.etsy.com/listing/156173241/teenage-dreamer-wild-spirit-feather

Ha det så bra, och fortsätt med ditt bra arbete! Du är en otroligt duktig och vacker människa.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress