FALL ASLEEP

Fick ett litet ryck och möblerade om i sovrummet. Tyckte det blev så mysigt, lite tomt på väggarna kanske. Hur som helst så ska det bli en fröjd att gå och lägga sig ikväll. Renbäddat dessutom, oslagbar känsla :)
 
Martina

Ser jättefint och mysigt ut! Din hund är för söt!!
Vart har du köpt dina lakan?

erika

Åh vad fint det blev. Och så mysigt! :)

POOS

Gud vad mysigt och ombonat det ser ut!
Jag har det också kalt på väggarna i mitt sovrum (alla rum förutom vardagsrummet om man ska vara petnoga) men du (och din sambo) kan ju i allafall konsten (bokstavligt talat) i att få något snyggt upp på väggarna :)

LINNEA

Mysigt :) Och va stor Selma har blivit!

JULIA.

Åh vilka mysiga bilder

Emma

Så fint! Och sötaste Selma.
Nya inlägg på bloggen-> emaeri.blogg.se

Annster

Så fint och vad fin Selma är :)

Minna

Jättefint ! ser mysigt ut :D

Anonym

En sänghimmel och lite ljusslingor hade gjort susen! :)

KNORKAN

Jättemysigt sovrum :)

linda - art, life, music, movies

Hej! Hoppas allt är fint med dig, tänkte bara berätta att Sigur rós har släppt ett nytt album, kveikur :) Det är verkligen hur fint och bra som helst så tycker du ska spana in det! :) massor med kramar!

Frostcake - Art & Cuteness

Så mysigt, vem skulle inte sova djupt där!?
Ville också bara tillägga att du inspirerar mig varje dag! <3

▲Annika▼

Hej Sandra! Jag har säkert sagt detta innan, men jag tycker verkligen att Avanna.se nästan kopierar dina designer!
Ex denna bild som dök upp i "Sponsrade inlägg" i min Facebook-feed, jag ser många likheter med dina designer (som även är sjuuuukt mycket snyggare) https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/970258_506556886079743_1862866640_n.jpg
Jag tycker du borde veta detta ifall det faktiskt är så att de kopierar dig!

Svar: Hej! Tycker du? Jag tycker att vi skapar/tecknar/ritar på väldigt olika sätt, men att vi båda gillar samma stil, dvs, det bohemiska/etniska. Det är det ju däremot ingen tvekan om. Men det är väl inte fel att fler inspireras av samma tema? :)
Kan Dee - Artist & Designer

julia

men gudars så mysigt!

emelie

Hej kandee!
Jag vill bara att du ska veta att du är helt underbart grymt duktig på det du gör, jag har följt din blogg väldigt länge och dina verk är verkligen inspirerande. Jag har också, så länge jag kan minnas, varit instresserad av konst och att teckna. Nu har jag börjat teckna mer och mer, och jag har startat en blogg där jag lägger upp mina teckningar bland annat. Jag vill att du ska veta att det är DU som har inspirerat mig till att teckna mer, och det är DU som har motiverat mig att fortsätta när jag har fastnat i mina skisser. Måååånga kramar och mycket kärlek till dig.

Svar: En bamsekram till dig och STORT tack! <3 Du ritar jättefint!
Kan Dee - Artist & Designer

opheliawk60

After my new engagement
http://whipme.yopoint.in/?diagram.dasia
auto erotic asphixiation the erotic traveller erotic publishers video prno xxx erotic spa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress