SKISSKVÄLL
 
Det blev en skisskväll igår. Satt och skissade i flera timmar. Lite rough style.
Smäm

Älskar den!

Svar: Åh så glad jag blir Sara, tusen tusen tack! Vill fortfarande ha din fågeltavla, bara blev sååå kär i den. Om det kommer prints på den kanske vi kan byta prints med varandra om det finns något du skulle tänka dig av min konst. Hoppas du kommer ha en utställning i framtiden, då vill jag komma och titta! Kramar!
Kan Dee - Artist & Designer

smäm

Ja! Absolut :D Kramar!

Diman Dilir

du är såå duktig!

Minna

Gud va fint ^^

JONNA PELTOKANGAS - Foto, mode & vardag

Jag var en av de 15 som vann en ekologisk tygkasse. Jag skickade mejl med min adress så fort jag fick reda på det, men när kommer den?

Nathalie B

Otroligt vackert. Du är så fantastiskt duktig, så bra!

Sandra Rosén Dahlgren

Riktigt snyggt! Vackert!

Anonym

Väldigt snyggt måste jag säga!

thecarolinejohansson <3

Väldigt snyggt måste jag säga!

Emma

Sjukt snyggt! Är så sjukt imponerad på hur bra du ritar! Vet du vad ögat i pyramiden betyder? Det är ju egentligen en "satanisk" symbol..?

Svar: Tusen tack! Ögat i triangeln (Det allseende ögat) = Det allseende ögat är en symbol som visar ett öga som omges av solstrålar, ofta innesluten i en triangel. Det allseende ögat brukar ofta tolkas som en symbol för Guds öga som vakar över mänskligheten.
Kan Dee - Artist & Designer

Sabrina

gryyyym

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress