CAPO VATICANO, SEE YOU SOON!
 
Jag har mått lite bättre den senaste tiden. Har fått några glädjande besked och haft en hel del som ockuperat hjärnan från dumma tvångstankar. En av de sakerna som gör att jag känner ett extra lyckorus i kroppen är att jag och min syster äntligen bokat resa! Det blir Italien, närmare bestämt Capo Vaticano som ligger i södra Italien. Jag vet inte ens vad jag ska säga om det här paradiset, kolla bara på bilderna! Makalöst vackert. Idag är det 20 dagar kvar tills vi åker!
 
Någon av mina läsare som varit i Syditalien?
 
Mirano

Jag var i Venedig förra hösten, om det räknas? ^^
Trevligt resa!

Annster

Galet vackert :)

POOS

Herre, vad magiskt det ser ut! Så himla avis på er!
Hoppas att ni får en underbar resa :)

Nadja

Jag har aldrig varit i Italien, men skulle vilja :) Speciellt nu när man ser dessa bilder!

Charlotte Thif

God eftermiddag og glædelig påske.

Dit heldige asen at du kan opholde dig så smukt og varmt:-) Nyd det.

Jeg har ofte været i Italien, all over. Og jeg har elsket det. Der er smukt, varmt, superp mad og drikke, dejlige gæstfrie mennesker, smukke bygninger osv.

Lige nu er jeg ved at hjælpe min veninde med hendes kunst:-)

Hilsner fra Charlotte i lille DK

Gilda David

Wow so beautiful, that water *_*

vera

Södra Italien är fantastiskt! Ett litet paradis med inte allt för mycket turister, kram :)

Edita

Jag har varit där, dock så va det 2007 men det var riktigt fint. Jag bodde i och för sig en bit utanför i någon mindre "by". Inte överdrivet turistbelagt, i alla fall inte när jag var där men det va ju ett tag sen... :) vattnet är faktiskt så blått och klart som på bilderna. Jättebra snorkling om man gillar det. Skulle lätt åka tillbaka någon dag :)

lebanezzzas.blogg.se

Superfin blogg!

amanda

Vad har hänt med dig shop? Går inte att gå in :(

Svar: konkurs :(
Art by Kan Dee

Linn

Du har förmodligen redan hört, eller åtminstone borde du gjort det, men om du inte har: http://bikbok.com/se/Categories/Collection/Dresses/L-Dress/DK-RB-Forget/p/7154060-960-D-Grey Jag som följt din blogg ett bra tag och sett dina kläder, konst osv. ser det här som en exakt kopia av ditt tryck "don't go with the flow"? Tänkte bara se så du var medveten och kanske vad du har att säga om saken :) kram

Alexandra

Åh gud vad fint! Vill också diiit!

Art By Tina

Bara i norra Italien, i närheten av Venedig och på Sicilien - men har bara bra saker att säga om båda dom ställena. Italien är fantastiskt! Och god mat! Deras tomater, to die for!

Sandra

Hoppas du har (hade?) det supernajs i italien!
Hoppas också att du snart återkommer i bloggen. Det är tomt utan din inspirerande uppdateringar.

Webbyrå

MYCKET, VACKREA BILDER :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress