INFATUATED
"Infatuated". Akryl 80x100cm.
 
Två målningar är klara, 18 to go. Det är nämligen så att jag har gett mig fanken på att ha en stor utställning till våren 2015. Hur det ska gå till och vart den ska äga rum har jag i dagsläget ingen aning om. Men jag vet så starkt vad jag vill nu. Jag ser det så klart i huvudet. Målet är 20 målade tavlor. Kanske sätter jag åter igen för höga krav på mig själv. Men jag vill ju så gärna. Vill så gärna få lyckas igen, fast på ett sätt som den här gången känns äkta och rätt för mig, om ni förstår hur jag menar.. Detta är något som betyder så oerhört mycket för mig.
 
Och jag märker ju hur euforisk jag blir när jag får måla eller teckna. Det är liksom där jag känner att jag lever på riktigt, eller åtminstånde "lever in i mig själv". Kanske knasigt formulerat. Men jag mår så bra när jag får måla. Måleriet är ju egentligen ganska så nytt för mig, i vanliga fall är det tecknandet jag fokuserat på. Men där känner jag att jag inte får samma "utrymme" att "leka loss" på det sätt som jag får när jag målar. Det finns så enormt många olika tekniker att experimentera med i målning och att få uttrycka mitt inre i färg känns helt rätt för mig just nu.
 
Jag tror inte att jag kommer att visa upp alla färdiga målningar förrän utställningen i vår, jag vill ju att de som förhoppningsvis vill komma och titta ska få se något de inte redan har sett. Den andra målningen jag gjort som är klar kommer jag inte att visa upp, men sneak peaks finns däremot att se både här på bloggen (förre inlägget) och på Instagram.
 
Infatuated som jag valt att kalla den här målningen handlar om att vara förblindad i sig själv, att leva i självförnekelse och att leva ett liv som egentligen inte är sant för sig själv. Jag hoppas ni tycker om den! :)
maja

Du är så otroligt duktig och dina verk är så fruktansvärt bra. Det är så roligt att få se och ta del av din konst.

cyber- animator and artist

Själv hade jag velat ha en utställning själv för mina teckningar, men jag har 3 animeringar som jag ska bli färdiga med. :)

Charlotte Thif

God eftermiddag Sandra,

jeg elsker din kunst. Det lyder da spændende med din store udstilling til foråret:-)

Du er velkommen på min venindes blog: "En verden af kunst" hun er også lige blevet tilbudt en stor udstilling og salg i udlandet.
Blot tryk på mit navn, så er du på vores blog.

God weekend.
Charlotte

Anonym

ÄLSKAR DENNA!
Hade köpt den direkt om den var till salu.

Maja

Älskar den!!

Ellen

Vad underbart att se dig skapa igen, har saknat det! Blir alltid lika betagen med dina verk, kan inte förklara det men jag klagar inte :)) Lycka till med utställningen, ser fram emot den!

Julia

Låter jättebra!
Hoppar vernissagen kommer vara i Göteborg så jag kan komma! Bor mitt i skogen så Gbg är närmaste staden (ca 1h bort).
Ha det bra! Och lyckatill!! /Julia

Frida

Fan vad duktig du är!! Den är skit snygg ju!!! Längtar tills du har din utställning! Hoppas det blir något i V-ås! :D

ExklusivaMoi

DUKTIGT TJEJ!! Den kreativa konsten med färg, pennor, penslar, dukar å allt vad det innerbär i den genre vet vi redan och även du tösabiten =)... innerst inne vet du det men det finns lite skit som blockerar det "bara"!! Det som jag mest syfta med är att det är duktigt av dig att komma tillbaka och ge minst en näsbränna, ta upp kampen igen... så länge man ikke ger upp så är man alltid en vinnare. Glöm INTE BORT att det är för din egen skull, skit i oss andra... tänk inte att du ska hinna med dessa målningar för att tiden ibland rusar och så helt plötsligt är våren 2015 här. Vissa perioder går det bara sååå smidigt och så helt plötsligt tvärstannar den utan ens tillåtelse *smail*...

Hur går det med vovve söt btw =)... åååh saknar min egna men den fick flytta/bo hos mina föräldrar när jag flyttade uppåt i den avlånga landet! hos pärona trivs han som bäst och det är viktigaste för mig <3 Även om min egoistiska JAG:et bara vill ha han hos mig själv...

Take care out there och DU!! Glöm inte bort att du är älskad och betydelsefull =)...ifall den inre kaoset säger nåå annat!!

Svar: Tusen miljoner tack för dina fina uppmuntrande ord! ❤️❤️❤️
Art by Kan Dee

Amelie

Du är verkligen helt fantastiskt duktig. Inspirerande till tusen :)

Minna

SNYGGT!! du är så jäkla duktig :D

Anna

Svarar inte din kille på sina mail?

Jeanette

Hej! Vilket märke använder du på akrylfärgen? :) superfint!

Felicia

Vad glad jag blir i hjärtat av det här, du klarar allt du vill <3

Snyggt!

Riktigt snyggt! Vad är prislappen?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress