SÅ VAD VILL NI HA UTAV MIG?
 
Gammal header.
 
Ett tag funderade jag på att lägga ner bloggen, men sen ville jag minnas hur kul det faktiskt kan vara att blogga. Att få inspirera människor och underhålla dem på olika sätt. Jag var bättre på det förr. Nu står bloggen och ekar tomt i månader mellan varje uppdatering. Det känns inte roligt längre, ellerhur? Det börjar bli för slätstruket. För förutsägbart. Det måste hända nåt. Jag vill ha värdefullt innehåll, något som slukar en. Jag vill att min blogg ska bli roligare för er att besöka. För ja, jag bloggar ju faktiskt för ER skull. Och min egen såklart. Jag tycker det är roligt att veta att ni tycker om att läsa min blogg. Men nåt måste hända. Jag känner att jag är på gång i sinnet men jag måste få en spark i röven av någon så att jag sätter fart nån gång så att det händer nåt.
 
Så vad vill ni ha utav mig? Om vi säger att den röda tråden i bloggen är min konst och konst i allmänhet. Vad vill ni ha då? Berätta hur den perfekta Kan Dee bloggen skulle kunna se ut för er. Vad skulle ni tycka var roligt att få se och läsa om på Kan Dees blogg utifrån den person hon är?
 
Hur ska vi renovera bloggen?
Alexandra - illustrationer

Jag tänker att det är bra så länge bloggen uppdateras regelbundet, så att det inte går alldeles för lång tid mellan inläggen. Du har ju haft en väl fungerande konstblogg innan, och det har jag verkligen gillat och saknat på senaste. Tänker att det är väl så enkelt som att börja lägga upp bilder på det du ritar eller målar. Har du inget färdigt så lägg upp t.ex. skisser, inspiration, work in progress. Konstrelaterade inlägg så som tex din ritplats/målarplats/ateljé, skriv något om materialen du använder dig av (pennor, papper, sudd osv), tecknartips, inspiration (vad är din inspiration till att rita, skriv om det och lägg till bilder). Sen tycker jag också att det är kul att läsa om just dig själv också, det måste ju inte vara en renodlad konstblogg. Jag älskar inredning och dina inlägg som handlar om det, samt resor! Det kommer nog bli enklare för dig att hantera bloggen när du har kommit in i det igen, då kommer nog idéerna fram mycket lättare också!

camilla

Vad roligt att du ska ta tag i bloggen igen :) är en av mina favoritbloggar och läste den varje dag förut. Älskar dina inredningsinlägg så ser gärna mer av det! Och tycker det är intressant att läsa vad du inspireras av och olika mysterier (tex när du nämnde 7 patadis) samt andra personliga inlägg om dina tankar och filosofier. Sen är det såklart roligt att se din konst!

Johanna

Visa hur du gör när du skissar ( nya videos, du kanske har lärt dig mer?) Lotta ut skisser? Osv :)
Har följt din blogg många år och fu har varit en stor inspiration för mig. Snälla sluta inte!

Emelie

Din blogg har alltid varit en av mina absoluta favoriter. För att:
-För att du är ärlig med var du befinner dig, du berättar genuint om din resa. Med för och motgångar.
-Du delar det som inspirerar dig mest just nu.
-Du visar det du skapar. Från början till slut. Hur det liksom kan totalförändras och utvecklas till något en inte riktigt förväntade sig, ibland. Spännande!
-Dina fluminlägg, som är fyllda med tankar, känslor och idéer på en och samma gång. Som bara behöver få komma till uttryck och få finnas.


Jag uppskattar allting du delar med dig av. Det är liksom heligt, naket, på riktigt och brutalt ärligt.

Vad känner du att du vill dela med dig av? Vad vill du visa utåt?

Tack för att jag får ta del av ditt perspektiv!

Xx,.

Nora

Jag följer din blogg därför att du ÄR inspirerande, även nu när du är inne i en svacka. Jag inspireras av dina teckningar; färdiga som skisser. Håller också med de tidigare kommentarerna om inredningsinlägg och personliga tankar. Det är intressant att läsa om dina djupare funderingar! :)

Charlotte Thif

Godaften,

du må ikke nedlægge din blog. Jeg bliver meget inspireret af din kunst:-)
Hvad med at lave en række gode gæsteindlæg med andre kunstnere.
Du må gerne rette henvendelse til min veninde på "En verden af kunst" på www.mariahoffbeck.blogspot.com
I kan jo lave indlæg på hinandens blogs:-)

Charlotte

Maja

Det konstiga och fascinerande med din blogg är att vad du än skriver så blir man intresserad och inspirerad, både om det är konst såväl som dina tankar om livet. Därför tycker jag att du kan fortsätta som du gör, skriv om det som faller dig in för det är då det blir som bäst. Jag älskar din konst, så att se den, både slutresultat och process är superkul. Sen tyckte jag också att det var jätteroligt att läsa dina inlägg om inredning, din stil är ascool! Som sagt är det även väldigt intressant att läsa hur du ser på världen, dig själv och din konst, för det är väl där som konsten kommer ifrån i grund och botten. Att faktiskt få höra din syn på ditt eget verk är väldigt kul, samtidigt som man kan bilda sin egen uppfattning!

moa

Eftersom du vara lite deppig senaste tiden kan du kanske skriva ut mer om dina tankar och känslor. Hade varit roligt om du skrev om din flytt till Portugal!

Julia

Det viktigaste är att fu inte lägger ner!
Men din konst, tankar, inspiration o kanske outfit bilder?
Ha de bra!

Sandra

Utöver att få se dina otroliga konstverk så skulle det va intressant att få en inblick i din vardag. Inte bilder på frukost mackan kanske, men kanske lite allmänna vardagsbetraktelser. Bilder från ditt hem, din rithörna, dina tankar och funderingar, saker som du inspireras av.
Men det beror ju på vad du är bekväm att dela med dig av :)

Jennifer

Jag är nyfiken på att veta vad du gör nu, framtidsplaner mm. :) Du har en stark personlighet som man är väldigt nyfiken på, så mer om DIG. Du är även duktig på inredning. :)

ally

Har du ritat den där bilden som är ovanför "HARDCORE"?
Ser ut att vara ett fotografi.

Svar: Ja den har jag ritat 😊
Art by Kan Dee

Anonym

Det skulle vara jätte kul att se mer bilder på dig och typ din vardag osv eftersom du är intressant och har sjukt snygg stil! inläggen om din konst är också vldigt bra och inspirerande, men det skulle verkligen vara roligt med fler "personliga" inlägg!

Anonym

Det skulle vara jätte kul att se mer bilder på dig och typ din vardag osv eftersom du är intressant och har sjukt snygg stil! inläggen om din konst är också vldigt bra och inspirerande, men det skulle verkligen vara roligt med fler "personliga" inlägg!

Emma Svensson

Älskar när du skriver om inredning, och lästa på instagram att du skulle flytta till Portugal, kanske lite om det? Du tar ju så väldigt fina bilder, så jag nöjer mig med vad som helst. Hela du, din stil, inredning, personlighet, tankesätt och konst tycker jag är väldigt intressant, du känns så genuin och unik på något vis! Kram!

Diman Dilir

älskar dina inredningsinlägg utöver dina konstinlägg:D

sandra

Nu känner jag mig nästan som en stalker för jag har ju redan kommenterat här, meen skit i det.
Som någon annan skrev här ovan så skule det vara jäkligt intressant att läsa om er flytt till portugal! hur var när? Jag och sambon funderar nämligen också på att flytta dit. men har ingen aning om hur fasiken det ska gå till att få någon form av stadig inkomst så man överlever där nere. det verkar ju inte vara så ljust på arbetsfronten där nere.

Trulsan

Tips om allt kring konst, små tutorials, inlägg om det du målat/ritat blandat med lite vardag osv. Framförallt inte ett inlägg varannan månad...
Du kan väl göra flera ibland och tidsinställa inläggen? Om det nu är så.
Som din blogg var förr.

Tror du skulle få mycket mer respons då, vilket säkert skulle peppa på dig. Och det blir nog roligare när du verkligen bloggar också och inte som nu - verkar skriva ett inlägg bara för att ursäkta för dålig uppdatering om och om igen.

Jennifer

Älskar din blogg! Läser ingen annan än din! Fortsätt lägga upp bilder på din konst, skisser osv, och blogga om ditt mode och inredning! Väldigt inspirerande!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress