VENOM
Venom, 100x100cm.
 
Och här kommer tavla nummer två, kan inte bestämma mig för om jag verkligen är nöjd med den eller inte. I verkligheten måste den här målningen vara belyst för att alla färgerna ska komma fram som tex på hennes cape. Hur kan man skaffa bättre belysning när man målar nu när det är så mörkt ute? Vad för typ av belysning bör man ha? Nån som vet? Hoppas ni gillar målningen mer än vad jag gör iallafall :)
Julia

Shit vad jag älskar denna! Varje gång du gör en ny målning/teckning blir jag lika, vet inte ens vad jag ska säga, men får typ panik på hur duktig du är! Du är verkligen en av de största inspirationerna när det kommer till mitt egna tecknande och målande.

Emelie

Alltså wow! Så sjukt fina tavlor!!!

XxcyberalienxX- Life with autism and art

Väldigt snyggt, lika fin som den andra du visade upp. :D

Alma Bengtsson

Skitsnygg verkligen!! Kolla på dagljuslampor! De är ju egentligen till för att ljussätta under fotografering/filmning men borde ju fungera bra att ha när du målar också :)

Lisa

Älskar de nya tavlorna!! Speciellt bakgrunderna är superfina, älskar att det liksom rinner ner över bilden. Du är grym!

Alexandra - illustrationer

Jag tycker att den är fantastisk.

Olivia

ÄLSKAR denna!

Jessica

De två nya är underbara! Jag hade en fråga- när du beskrev hur du gör i ett tidigare inlägg skrev du att du efter att ha målat grunden målar över med vitt som du till sist skrubbar bort för att få fram den underliggande färgen. Jag blev lite nyfiken på hur det gär till. Använder du något annat än akryl till det vita då för den är ju inte vattenlöslig?

Mirano

Jag gilla båda tavlorna skarpt! <3
Du skulle kunna köpa en sån där glödlampa som ska imitera dagsljuset väldigt bra. Kan tänka mig att det kan vara ett behagligt ljus att arbeta under. :)

Frida

Har som en del andra också hört att dagljuslampor ska vara det allra bästa! Gå till en lampaffär och fråga så kan de säkert hjälpa dig att hitta rätt :)

Sandra

Hallå!! Vill gärna köpa två målningar av dig. Säljer du fortfarande? Älskar din konst!

Svar: Hej vad kul att du gillar dom! ❤️ Maila mig på [email protected] så kan vi prata där 😊
Art by Kan Dee

Annster

Så galet snyggt!
Hade gärna fått pryda någon av mina väggar :)

SAVE

SNYGGGT!!! Du är en mästare på att få till håret snyggt strå för strå!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress