BILDER FRÅN UTSTÄLLNINGEN
 
Well.. Jag kan typ aldrig hålla det jag lovar mig själv. Vad är det för fel på mig? Varför är jag så trög. Jag skulle ju ta tag ibloggen igen men det gick ju liksom inte sådär jätte bra som ni säkert märkt. Jag hoppas att ni inte är allt för besvikna på mig.. Jag kanske gör ett nytt försök.. eller också så låter jag det komma när det kommer.. Jag vet inte.. Kan ni inte bara ge mig en fet jävla bitch slap så att jag vaknar till liv igen? Känner mig hopplös ibland.
 
Hur som helst så ställde jag ju ut mina tavlor under kulturnatten i lördags, alla tre fick vara med vilket jag var så glad över. Det var hur mycket folk som helst som var där och tittade och jag måste säga att jag är stolt över att vara Västeråsare, vi har otroligt många duktiga konstnärer här. WOW säger jag bara. Det var jätteroligt att få ta del av allas fina verk, mingla runt och prata med andra konstnärsjälar. Stötte på två gamla klasskamrater från gymnasiet där vi gick bild och form och jag tror bannemej vi prata flera timmar om konst, de ställde också ut sina tavlor.
 
Ovan kommer tre riktigt dåliga bilder på mina verk från utställningen. Är ledsen över den dåliga bildkvaliten, men det får duga.
Decibel Sandstedt

Dina konstverk är helt magiska!
Jag måste bara få skriva detta. Jag som inte alls är begåvad med konstnärsådra blir så fascinerad över allt du skapar. Du är helt fantastic! Jag hade lätt haft alla tre pryda mina väggar här hemma. ;)

Jag tycker inte heller att du ska må dåligt över att du inte "lyckas" göra det du tänkt dig, t.ex. med bloggen. Det du uppdaterar vill man läsa, och vare sig du uppdaterar mycket eller lite så är det viktigaste att du finner din väg och gör det som är absolut bäst för DIG. Hur ska du annars komma framåt ? Så lägg ner all ångest (åtminstone med bloggen) =P Och.. gör det du tycker om och känner för! <3
MVH / Deci

ExklusivaMoi

Det som är just DU, du du DUUUU = konsten med penseldrag, kladdiga färger och bit duk varvad med papper och pennor i olika slag!! INTE bloggen, bloggen är bara en liten sketen bihang ;)... skit i den när det finns viktigare för dig! Jaa man få va ego och inte tänka på oss läsare, ditt välbefinnande är så mycket viktigare. Bloggen är ikke DU, DU är ikke bloggen men konsten är verkligen DU.. det är DU+Konsten som är symbios.

Om det känns bättre med det där att misslyckas så kan jag dela med om att jag kände mig riktigt riktigt misslyckad och jääävligt hopplös, lite snäppen en fegis!! Jag hade som du(i ditt fall för bloggens framtid) målat upp och verkligen förberett mig att ta bussen och gå till ert kulturnatt för att IRL kunna beskåda å beundrar dessa tavlorna... kanske va fräck å känna lite försiktigt när ingen såg *flinar* Men mitt inre kaoset satte rejält på tvären och det blev inget av, magplask plattfall *pufff*. De 3 kommande dagarna skändes det inte kul, det är aldrig roligt att det inte blir som man har tänkt sig... att svika sig själv och man mest känner sig väderlöst å hopplös liksom.

Vad ROLIGT att utställningen blev lyckad å att du ändå fick njuta av detta... DET är sådanna tillfällen som DU få lov att måla upp ännu mer och verkligen ta till sig som en tvättsvamp, det är bra för själen <3... och få ta del av andra mer eller ännu mer likasinnade =)

take care out there!

Alma Bengtsson

Du är så fantastiskt duktig. Älskar din konst!

Cyber- life with autism and art

Du är så himla duktig, omg!! :D
Är det Marcos tavla på sista bilden, den som är bredvid din på sista bilden, med svanen & döskallarna. Jag gillar era tavlor! :D

Alexandra - illustrationer

WOW! Det ser helt fantastiskt ut! Och dina läsare, i alla fall jag, gillar dig hela tiden även om du inte uppdaterar. Du måste inte be om ursäkt varje gång eller beklaga dig över att du inte har varit aktiv, för det gör inget. Vi gillar dig ändå ju!

Emilia

så fint!!

kolla min blogg! www.nattstad.se/emiliaewelind

lebanezzas

Hej! Tack för att du gick in och kikade på min blogg :)

Sofia

Så himla fina tavlor, sjukt duktig är du! Det känns verkligen som att du har hittat din egen väg inom konsten, som att du har hittat dig själv i skapandet :)

Shanelle Normark

Köper du färg i stora flaskor och var köper du färg?:)

Matilda

Men wow, så sjukt snygga, älskar stilen! fortsätt blogga, jag vill se mer!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress