NÄSTA VECKA SMÄLLER DET

Testar mobilblogga för första gången i mitt liv. Haha jag vet.. Får se om det funkar. Väldigt smidigt är det ju!

Tog en liten inspobild idag till en utav A3 printsen, fint va? :) Tycker det blir sån skillnad när en bild hamnar i ram. Håller ni inte med?

Nästa vecka smäller det.. Är så nervös att jag inte sovit ett dugg på 2 dygn nu. Fattar inte varför jag är så nervös men jag bara är det.. Nå tips på vad jag kan göra för att lugna mina nerver lite?
Louie

Underbar!

Svar: Tack! 😊
Art by Kan Dee

Vendela

Meditation kan hjälpa mig att liksom koppla bort oroande tankar/nervositet :)

Svar: Tack för tipset! 😊
Art by Kan Dee

frida

Hinka i dig en flaska vin! ;)

Nä, f'låt. Alkohol är sällan en hållbar lösning. Försök att tänka på att du har fantastiskt många som stöttar dig och älskar det du gör. Din konst är allt som räknas, och den är oslagbar, fantastisk och berörande. Med den i fokus kan det inte gå dåligt :-)

Jag hejar på dig!!

Svar: Hahaha synd att jag är nykterist annars hade det varit ett gott råd 😘 Åååh tack så mycket för de värmande orden! Men du har du tagit dig en titt på din egna konst? Vill typ bara lägga av med mitt när jag ser ditt, så fsntastiskt tekniskt proffsiga bilder du skapar! Jag hejar på dig med! :)
Art by Kan Dee

X-Chel

Vilket härligt foto och konstverk! Håller helt med om att bilder/målningar med inramning gör något speciellt med verket. Lycka till med nylanseringen (blir nog najs; håller tummarna)! När det gäller nerverna, så kan du kanske pröva att lyssna på avslappnande musik och bara tänka att du gör ditt bästa med allt och bara släppa all (eller det mesta) av oron; typ det får bära eller brista men att du inte behöver oroa dig över sådant som ligger utom din (kontroll)sfär. Anyhow; lycka till, som sagt!

Svar: Åh tack så mycket! :) Jag tar åt mig av ditt råd och försöker mitt bästa! Jag ställer nog allt för höga krav på mig själv och borde nog släppa på det lite.. Annars är jag illa ute.. Hihi kram på dig och TACK!
Art by Kan Dee

Anna

Skulle varit väldigt unikt och annorlunda med att visa dina alstrar så där arrangerat =)... ser produkten på ett helt annat sätt + att du samtidigt ger ett litet inrednings tips på det viset! Jag blir mer sugen på att vilja ha om man ser en helhet än "bara" en bild på saken/produkten... Som alltid så blir jag så känslig när jag ser dina alstrar, så mycket känslor det finns i dina skapelser <33

Svar: Jag håller med! Det går att få till riktigt snygga inspobilder om man bara anstränger sig lite men så är det ju fantastiskt roligt också! :) Vilka fina komplimanger, tack det värmer. Du är välkomnen att ta en titt i webshopen sen när den öppnar. Kramisar <3
Art by Kan Dee

GEOLINA

Ska bli spännande med webshoppen! Får jag min jäkla sjukersättning någon gång så ska jag garanterat beställa mina favoriter! :) Ska bli kul att se hur webshoppen ser ut med!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress