REFUKNDICULOUS
Ninja & Yolandi 
 
Det roliga som hände i går var att Ninja från Die Antwoord (Och älskade Chappie som är bioaktuell just nu, förresten se den om ni inte redan gjort det) postade teckningen 666 med texten reFUKNdiculous ♥ under och personligen skrev u brilliant. fuk ♥ ♥ ♥ till mig. På Instagram alltså. HÄR kan ni se.
 
Jag VET att det här inlägget är skittöntigt men jag kan inte låta bli att bli starstrucked och helt till mig. Som om jag liksom vore 14 igen. Förlåt, hihi. Ni kan ju tänka er.. när man är ett stort fan till någon och så händer något sånt här. Klart man blir.. Väldigt. Väldigt. Glad :)
 
Nä nu tänker jag dra på Ugly Boy på högsta och rulla köttbullar!
 
Anonym

Äh du är inte töntig! Jag vart tillochmed super glad över det! Lite startsrucked här hemma också nu, haha om man nu kan va det åt någon annan :)

Svar: Haha skönt att höra, klart man kan ;) <3
Art by Kan Dee

Anonym

Hahah klockrent! 😘 Die Antwoord!

Svar: Haha 😍
Art by Kan Dee

Storsyrran jennie

Åååh va roligt men det är ju sant! 7kt duktig e du Kram

Svar: Tack sisna😊❤️
Art by Kan Dee

nettan

Off topic men... Shit vad jag är taggad på din webshop! Får alltid komplimanger när jag har på mig min t-shirt med motivet med ugglan och tjejen, den som du och din kille gjort tillsammans. Ska lätt handla mer av dina t-shirts när du startar shoppen igen!

Svar: Åh vad kul att höra! Tusen tusen tack <3 Men tyvärr blir det inga kläder längre utan bara prints och originalverk, trodde jag hade vart tydlig med det i mina inlägg men icke ;) Hoppas jag inte gör dig allt för besviken nu. Kramar!
Art by Kan Dee

Anonym

Ahhhh, jävlar vad najs ju! :'))

Svar: Jaaa hihi :)
Art by Kan Dee

Sarah

Wow!!! De är stort 😍

Svar: Ja det känns lite stort hihi :)
Art by Kan Dee

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress