LIVETS BERG OCH DALBANA
"Pursuit" målninng i akryl på 40x50cm. Originalet säljes i min SHOP. Välkomna!

Vet inte vart jag ska börja.. eller om jag ens ska "börja" utan bara köra på som vanligt. Har haft ett helvete hela hösten och vintern, men jag är för privat för att dela med mig om vad som händer och jag är fortfarande rädd för att öppna mig för så många tusentals människor. Rädd för att bli dömd samtidigt hatar jag att vara rädd för allt. Jag kommer inte att öppna mig just nu, jag är inte redo och vet inte om jag någonsin kommer att vara det eller om jag nånsin kommer att vara den som delar med mig av allt som händer i mitt liv här. Ibland känns det däremot som att det är just det där personliga, privata som gör en blogg intressant och värd att läsa många gånger.

Livet är verkligen en berg och dalbana, det går upp och ner.. Men för varje motgång så växer man sig starkare och starkare. Och mitt favorituttryck "MAN LÄR SÅ LÄNGE MAN LEVER" följer mig för varje dag. Motgångar är erfarenheter. Erfarenheter som man tar med sig vidare i livet och gör en till en bättre människa. Allt håller på att lösa sig nu och jag önskar innerligt och av hela mitt hjärta att 2016 blir ett år av glädje, styrka, mod, visdom och en massa massa massa kärlek. Och värme.
 
Jag hoppas också från djupet av mitt hjärta att ni haft en alldeles underbar jul och nyår och att detta år kommer att bli ett fantastiskt år för er. Kom ihåg att följa dina drömmar, att gå din egen väg och finna din glädje här i livet ♥ Kärlek till er!
Jennifer Nilsson

Bara genom att skriva att du inte vågar bli personlig, blir du personlig. Jag får se en sida av dig, lära känna dig och hur du är som person. Jag hoppas du får ett fantastiskt år, precis så som du önskar det ska bli. Jag beundrar verkligen din blogg, den är så äkta och inspirerande. Är kanske en aning märkligt att skriva dessa ord till en främling, men efter att ha följt din blogg i så många år känns det som att du är allt annat än en främling för mig :] Kärlek tillbaka till dig!

Svar: Kan bara sända massa kärlek till dig och säga TACK! 💕
Art by Kan Dee

Marie L

Blir så glad när det kommer ett nytt blogginlägg! Tycker att du är grrryyyyymm på det du gör så hoppas att du fortsätter att dela med dig av din fantastiska konst!

Svar: Åh vad det gjorde min dag att få höra! Tusen tusen tack 💕
Art by Kan Dee

Sofie

håller med jennifer =) tycker du är en inspiration både som person och för din grymma talang. du gör din blogg så personlig utan att ens behöva avslöja ditt liv allt för mycket vilket jag tycker är bra.
fortsätt så som du gör =)

The Local hipster

Klokt sagt!

Vera

Du är personlig nog genom att skriva och genom att publicera din konst. Detta är ett privilegium för oss och jag är oerhört tacksam över detta, det är på grund av dig och din konst som jag tecknar idag.
Tack, och styrkekramar till dig!

Linn

Livet är verkligen upp och ner. Du är en stor inspiration oavsett vad. Din konst säger mer än tusen ord. Great art comes from great pain. Du är grym!!

Aletheiali

Håller med jennifer.
Alltid tyckt du är väldigt personlig, på alla sätt och vis. Även om du inte alltid skriver Vad det handlar om är igenkänningen stor. Att häva ur sig allt i detalj är inte nödvändigt för att vara privat, ärlig eller personlig. <3
Och det är såå sant, livet är sannerligen en berg och dalbana. Mina senaste år har varit.."sanslösa", först nu jag börjar hitta en solid grund och verkligen vet vad jag vill. Men det är inte lätt alla dagar för det.

Kat

Kan bara stämma in i kören! Din konst och just att du är så personlig är anledningen till varför jag kikar in här med jämna mellanrum. Man behöver ju inte alltid lämna ut alla intima detaljer för att vara personlig.

M

Har du någon gång funderat på att ha en målarkurs? :)

Josefine

Nu saknar vi dig för mycket. Hoppas få höra lite av dig snart.

Shanelle

Saknar dig! Älskar att läsa nya blogginlägg från dig, har följt dig i ca 6 år och du var lika grym då som du är nu, du är min största inspiration när det kommer till att måla. Massor med internet-kärlek! <3

hanna

Hej hej,

hoppas allt är fint med dig!

Vet inte riktigt hur det går med dina målningar och webshop osv men jag hamnade in här idag efter att glömt dig något år, men jag tror det var 2009 som jag var helt besatt av dina målningar, såååååå jävla fina! Och så kom du upp på fb idag av en vän som screenshotat en bild och frågade om någon visste vem det var som målade, och kände igen stilen direkt. Så jag vill bara säga sluta aldrig tro på dig själv och dina drömmar, du är galet talangfull och kanske måste man bara ta en annan väg för att nå målet...

Och finns det möjlighet att köpa någon tavla av dig, för du är den enda som jag någonsin hittat tavlor jag gillar hos:)


Stor kram och hoppas du ser detta

Mia

Hej Sandra! Vi är många som hejar på dig och bara för att man bloggar behöver man inte berätta allt, tycker jag. Jag undrar om denna målning finns kvar? Kram

Svar: Hej! Åh så glädjande att höra! :) Den här målningen var en gåva till min farmor som fyllde 80 och är tyvärr inte tillgänglig :( Kramar
Sandra Nobre

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress