JAG VET VAD JAG VILL
Drömmarna, planerna och visionerna är kristallklara. Jag vet vad jag vill. Vi vet vad vi vill. Jag tänkte att jag skulle dela med mig lite av mina framtidsdrömmar i ett inlägg här på bloggen nångång. Ett av dem är att få fortsätta vara konstnär, såklart. Att få fortsätta känna den glädje och lycka som jag gör när jag får vara kreativ. Ett annat är att en dag få ha min alldeles egna måleristudio tillsammans med Marco. Men som sagt, mer om det i ett annat inlägg.
 
I min webshop på nätet finns en hel del äldre konsttryck som jag vill bli av med. Dessa motiv är flera flera år gamla, vilket egentligen inte gör något i sig. Men jag vill bort med det gamla.. Och in med det nya. Klyshigt men sant. För att ibland nå sina drömmar och mål så måste man börja någonstans. Små små steg.. Jag är ledsen om jag pratar lite osammanhängande samt i gåtor nu men.. Alltså jag vill så mycket och har så tydliga drömmar. Och jag vill verkligen uppfylla dem. Men jag vill samtidigt ha roligt på vägen och inte glömma bort det som verkligen är viktigt..
 
Emeralda 100x100cm. Så vacker hon är, med sin krona och sitt ljusa svall.
 
Vi hörs snart igen. Kram!
Jennie

Det är så viktigt att ha drömmar och att visualisera. Annars blir man fyrkantig och står still på samma ställe. Jag har bestämt mig för att gå mot alla vanliga varianter och göra som jag vill. Det är mitt liv och just nu ser jag detta som ett guldläge, jag är arbetssökande men också framtidssmidare. Jag kan göra precis vad jag vill. Kommer ta med bloggen i mina steg jag gör. Allt från cv till möten till intervjuer och till ny garderob ny kondition och nytänkande. Lycka till syrran. Du har tagit ett stort kliv rakt in i rätt riktning ... ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress