HOMELESS

Homeless

Den här teckningen gjorde jag 2007 mest för att testa mig fram med olika material. Den var alltså inte tänkt att bli "seriös" och trots detta så måste jag säga att jag ändå gillar den. Jag kallade den "testdrawing" först men efter ha plockat fram den några år senare och granskat den så ser jag plötsligt nånting som jag inte såg då. En känsla i hennes uttryck. Att hon är hemlös, smutsig och och både sorgsen och arg i blicken.

Bakgrunden är en del av en tidning som jag klippt ut och klistrat dit, jag tänkte att det skulle vara en cool effekt. Men jag vet inte. Det är tänkt att hon sitter mot en smutsig nerklottrad vägg och till vänster ser man en bit av ett hotell? (Väggen hon lutar sig emot var tänkt skulle bli ännu mer nerklottrad men jag kom aldrig så långt med teckningen).
stina

Vilken häftig teckning ! :)

Kramar

hanna

shit vad duktig du är grymt!!! :)

Jennifer - Konstblogg

Tycker den ser jävligt häftig ut. :D

Martha

kjempeflott. Så ingen feil med den:)

matilda

varifrån kan man köpa saker/tillbehör till smycken så man själv kan designa egna smycken ?

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag tycker att den är tuff :)



Tuff tuff säger också tåget som jag sitter på nu skratt



Kram Carro

li

lite konstruktiv kritik..; jag personligen tycker bättre om när du gör liet mer "real" hår. inte bara en färgperuk liksom. som du gjort på bubbles/lollipop.

Tycker det är snyggare när du gjort en riktig frisyr liksom, typ som på Casual. =)

kram

Alexandra

Riktigt ball! Älskar dina teckingar, fortsätt så!

Anonym

du är riktigt gryyym!! :)

frida

Jag gillar den. Och jag tycker absolut om idén med fotobakgrunden. Kanske skulle passat bättre med ett tegelstenshus än hotell? Smaksak. Skitsnyggt hur som!

ellen :D

ja exakt (: <3

Hanna

Hej! Du ritar så himla tufft! Kan man beställa dina produkter utanför Sverige??? Tacksam för svar! Ha det bra!

nina

De är ju sjukt hur duktig du är !

Valeria

Gillade klottret i bakgrunden!

Renée

Har en liten fråga; jag betalade nu ikväll för en order - hur lång tid tar det innan det granskas och ses på användarprofilen på hemsidan? :)

Lindi

Wow, tänk om ja kunde skapa så vackra bilder... Ska kolla in din webshop........

Jonna

Vad hände med denna teckningen, är den klar? :) http://kandeedrawings.blogg.se/2009/september/dirrty-vermins.html

JeNnY

snyggt som vanligt.



Kommer det mera toppar snart till shopen. Det verkar vara en modell som skulle passa mig :P men alla är ju slut, hrm...

Ida

Hej gumman!



Hoppas att allt är bra med dig :) Det verkar går väldigt bra med shopen i alla fall, men det var det nog ingen som tvivlade på heller hihi.



Jag var inne på Affair idag, och gud vilket mysigt ställe! Ligger ju kanonfint på Öster Mälarstrand också. Ska nog gå och ta en fika där någon dag.



Kramar Ida

Emelie

Skitsnygg teckning precis som alla du gjort! :)



Jag är gärna med och tävlar om de där plaggen på kandeeshop :)

Skulle vara jätteroligt om jag vann, det skulle bli en perfekt födelsedagspresent eftersom jag fyller år den 7 oktober :)



Här är en direktlänk till inlägget om kandeeshop :)

http://levtshuk.blogg.se/2009/september/kan-dee.html#comment



Ha det bra! Kram

ia

Riktigt snygga grejer!

matilda

Skitcoooool ! i would like that one on a oversize teeee !

lou

du är så jävla grymt duktig!! jag ska lätt LÄTT beställa!! hejja dig!!!

emma

jag gjorde reklam för din nya shop innan jag hade börjat läsa om tävlingen. Nu vill jag i alla fall vara med i tävlingen. Jag har Storlek M :)

lilly/hao

så jävla snyggt! skulle vilja ha den som linne..om det nu kommer :D

Lovisa

Vilken talang du har! ÄLSKAR tears och lovebird. De canvastavlorna skulle jag gärna hänga på mina väggar. :)

Liza

Angående tävlingen på Kandeeshop.se



Beroende på vilket plagg man kan vinna så håller jag tummarna för



Hood - M

Linne Oversize.



Älskar dina motiv dom e underbara

madde

BEHÖVER HJÄLP! Är det någon som vet var man kan få en text översatt till hebreiska? :) snääälla hjälp mig!

emma

ska jag vara ärlig så skulle den passa på t-shirt eller linne :)

Moa

kan jag få ta några bilder av dig ? :) plizz :D

Anonym

sluta rita så grymt snyggt! <3

Frida Stigevik

oih, den var snygg! titta gärna på min senaste teckning och säg vad du tkr? :D skulle uppskatta, du är GRYMM!

Sandra

Fy satan vad du är duktig! :O

Anonym

gud vad fiin den var da ! :) min idol :D

mathidla

jag älskar dina teckningar !

Anonym

diggar denna bilden extremt mycke! tidningsbakgrunden var sjukt tufft. du är så duktig, keep up the good work :D:D

Lotta

Vilken fantastisk talang du har!!!

Lina

Måste bara säga att, efter att ha kollat igenom hela din blogg, DU ÄR EN OTROLIG KONSTNÄR! Du har en känsla i varenda bild du gör! Otroligt!

Keep on girl!

beccaa,

gå in och kommentera, vilken färg min nästa deisgn ska vara! o kommentera gärna annat också.

puss ♥



/ beccaa,

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress