TÄVLA OCH VINN!


Nu var det alldeles för länge sedan jag körde en tävling här på bloggen! Su nu är det dags igen! Vad sägs om det fina linnet "Say no to cages" i vinstpotten? Motivet ritat av mig, Kan Dee och linnet 100% viscose från American Apparel. Dock är ena axelbandet lite felsytt, men det går ju att fixa eller också så struntar man i det för det är knappt märkbart. Storleken passar en small/medium. Läs mer om själva motivet HÄR.

För att tävla:
- Skriv att du är med och tävlar i en kommentar till detta inlägg. Glöm inte att ange din mailadress och/eller bloggadress om du har någon. KLART!

Avslutas:
Tävlingen avslutas nu på fredag den 11:e februari klockan 21.00!

LYCKA TILL!


TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
Klara

KLART JAG ÄR MED! pick me!

Emma

Jag vill vara med och tävla! :D

Kristina L

Jag vill vara med :)!

kram

linnea

Jag är med och tävlar om det snygga linnet " Say no to Cages" linnet!

Joy

Im in 8D!

ambiah

Jag är med och tävlar!

amandapanda

är med !:)

Moster sarah

Jag är med och tävlar :) vill så gärna vinna den. Önskar dej en trevlig dag.

ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]

jag skulle gärna vilja vara med och tävla! :)

Pernilla S

Jag är med och tävlar =)

linnéamaria

är med! :)

annika

jag vill vara med! :)

Evelina Gesar

Jag är med och tävlar!:D

Amanda

Jeg er med! :)

Rebecka

jag vill vinna! :DDDDD

Rebecka

Kaandee, tack för leveransen idag. Det gick fort, stod och hoppade när jag fick hem mitt paket.. Åå självklart så är jag med och tävlar!:) Tack för en grym hemsida och kläder! Skulle aldrig upptäckt dig om det inte vore för tidningen jag köpte.

Nelly

Kul!



Idag var jag med i Vakna med the voice! Det var jättekul och ligger uppe på bloggen! Puss!

Lovisa

Jag är med och tävlar! :D

fanny

fanny

jag är gärna med och tävlar XD

bexie

jag är med :D

Emelie

jag är mä!!

fiiii

snyggt! ja e jättegärna me

Bea

2011-02-09, 22.10

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR :D

Nicole

Jag är med :D

annie

jag är med och tävlar!

victoria

dina kläder är så snygga så vill självklart vara med :D

Frida

Jag är med och tävlar! Har tyvärr ingen blogg längre :(

Maja

jag är med och tävlar..! :)

Lovis

Jag är med! (Y)

Alice

Jag är med och tävlar :D

Sara

jag är med :)

Louise Kristoffersson

Jag är med & tävlar om det fina linnet!! :)

MaryJane

Pick me, pick me,pick me! Alltså ja, jag är med och tävlar :)

Sara J

Hej!



jag vill gärna vara med och tävla om detta fina linne.

Sara

I'm in! :)

Filippa

Jag är med i tävlingen:)

H

Jag är med!

Du ritar grymt, roligt att följa din utveckling! :)

JENNY VENNBERG PICTURES

Det där linnet reflekterar exakt vad jag känner just nu ... Hoppas jag vinner !



Kram

Rebecca

jag är absolut med!

Tove

I'm in! :D

Maria

Sjuukt snygg!:D

Är självklart med och tävlar!:)

Maria A

Jag är med och tävlar :D

eriksson

jag är med :)

Kathriin

ooh, jag är med! :D

Ronja

Hej! Vad kul att man har chans att vinna utan att ha blogg eller att behöva registrera sig någonstans! Hade varit så grymt kul att få vinna linnet, har länge velat köpa dina plagg men som ung arbetslös gäller det att hålla i slantarna. Eller, mynten, haha :) Just det här linnet är himla snyggt också, det är ett av mina absoluta favoritmotiv och så dessutom i svart som jag älskar.

Kram!!

KLARA

Jag är med och tävlar! :D

Ofelia Ollila - foto

Jag är med!

Tove

Tove

Hej! Jag är med och tävlar

Sofia Vienna

jag är med (:

agnes

jag är med!! :)

amanda

Jag är med :)

Pia

Jag är med och tävlar! :)

Jenny

hejsan! Är jätte gärna med och tävlar om ditt ursnygga linne! :D

Jessica

Jag är med och tävlar! :D

Emma

Jag är med och tävlar :)

fanny

Jag är med! :)



[email protected]

Sofia

Hejhej! :) Jag vill självklart vara med och tävla eftersom att din konst är sjukt snygg! Kramar!

Amanda

Jag är med! :D

Fanny

Jag är med! :>

elsa

Sjukt fint! Jag är med och tävlar.

emma

jag vill vara med och tävla! :)

Agnes

jag är hemsk gärna med och tävlar!

L I L I J A

Sååå snyggt! Jag är absolut med & tävlar!

skott

Jag är med och tävlar!:D

mailadress: [email protected]

bloggadress: http://www.skottsart.blogspot.com/

skrev in både mail och bloggadress hehe.



och så vill jag bara säga att jag älskar dina motiv (och bloggen) har fått mkt insperation härifrån och det tackar jag så mkt för :D

ElinAmanda

Jag är med! :) superfint linne!

Johanna

Är gärna med och tävlar! Linnet är lätt min favorit bland din kollektion, enkel stilren och förmedlar ett av dom viktigaste budskapen som finns!



Kram Johanna

NELLY

Åh vad kul! :) Är jättegärna med :]

Jessica

Jag är med och tävlar såklart :)

Eveline

Jag är med och tävlar!

Clara

Gud vad kul! Älskar detta trycket! :) mail:[email protected]

Angelica G

Ååh, jag vill såklart vara med och tävla! :D

Anna

Jag är definitivt med och tävlar om detta supersnygga linne! :)

Patrik A

Självklart är man med och tävlar. Perfekt att ge bort till tjejen =)

Ida

Jag är med och tävlar!! :D

Emma

Jag är gärna med :D

Tina

Hadde vært utrolig gøy å vinne! Har hatt så lyst til å kjøpe klær fra deg, men slipper dessverre ikke unna toll og moms siden jeg bor i Norge. :/ Hadde blitt superglad om jeg vant!

Jenny

Jag är med! :D

mickis

med och tävlar om linnet!

My

My L

Klart man vill vinna!! :)

Malin

Jag vill vara med och tävla :D

Anonym

jag är med och tävlar :)

Malin

Klart jag tävlar!! :D

Cheri

Naturligtvis vill jag vara med och tävla om ett så sjukt snyggt linne!

Joakim

Jag vill vara med! :D

Sofia.

Jag vill vara med och tävla :D

nella

jag är jätte gärna med och tävlar! :D

drilona

jag är med det linnet var så snyggt ! :D

Victoria

jag vill vara med och tävla :)

Jaran

Nu är jag med och tävlar :-)

Lisa

Är supergärna med och tävlar! :)hoppashoppas!

Ebba's Wonderland

Jag är absolut med! Älskar dina motiv <3

Caroline Lindberg

Hey Kan Dee! Jag är med och tävlar!

Amanda

Jag är med! =)

Alexx

JAG ÄR 100% MED! ;D

[email protected] !

Hanna

Jag vill vara med och tävla :)

Linda

Jag är med och tävlar!! :D :D

Ella

Jag är med! :))

Sabine

Åh! wow! är med och tävlar!! :D hoppas hoppas!

Anna

Jag är med och tävlar! :)

Sannie

Jag är med och tävlar! :D

Anders

Jag är med och tävlar.

[email protected]

Marie

Jag är med och tävlar ofc!!

skit snyggt linne!!!!:D

RICHI ❤

Ja är med och tävlar! Skulle bli så glad om jag vann!

Amy

Jag är med:*

ladylinda

jag är med o tävlar om ditt snygga linne



ladylinda.webblogg.se

Julia

Jag vill vinna! Snyggtsnyggt

HFK

PING! Jag är med!

Anonym

Jeg vil vinne!! Selvom jeg er fra Norge :P Eeelsker bloggen din! Du har et sykt talent innen tegning! Misunner deg :) Keep up the good work!

CJ

Åh men tack snälla för dina fina ord, DU är omänskligt vacker om någon! Och omänskligt begåvad!



Och just ja, count me in i tävlingen. :)

S

Jag är lätt med och tävlar ja!

A

Wow vad snyggt linne, klart jag vill vara med och tävla och ha en chans att vinna det!

Orb

Jag är med!

Sara

Jag vill vara med!!:) tycker att motivet är såå himla fint;)

Esther

Ååh!! Jag har en vän som har dött för det här linnet sen hon först såg det, fågeln som är fri från sin bur betyder så otroligt mycket för henne, frihet från skit som hon gått igenom osv.. Iaf skulle jag så gärna vilja ge det till henne! Ville köpa det åt henne men är pank.. Så i alla fall, jag är med och tävlar!

louise

i'm in :)

isabellaevita

Jag vill vara meeed å tävla :)

Tilda

Jag är med och tävlar :D

Grodan

Åh, jag vill jag vill jag vill :D

Frida

Jag är med och tävlar! :)

Linda

Jag är med!! Åh v kul!

Frida

I'm IN!! :)

Julia

Jag är med och tävlar om linnet!:D

Andrea

åh jag vill vara med :)

sara josefina

Jag skulle självklart vilja vara med och tävla!

älskar din konst, fortsätt med det!

Rebecca [Foto, Power metal och J-pop]

Jag är med..eller skulle man göra nått mer? Hade ju iaf vart awesome att vinna ett av dina fina linnen;)

Linnea Isabelle

Jag är med! :)

andrea

ja e me! :D

kolakatten

jag är med:D



email: [email protected]

EMma

Jag är med och tävlar! :D



kram :)

Jenny

Jag är med ! (:

Annie

Jag är med och tävlar! :D

I N I S E N

Jag är med! :D

Ms Bluesky

är med och tävlar! :D

Linda

Jag är med!!!!!!:D

Maria

Hej!



Jag vill vara med i tävlingen! Älskar motivet! :)

Idde

Jag är med!!!!!! :D wooooo

Maria

Jag är med! ;* :D

Eva

Jag är med!

fina linnen.

Eva

Tess

Hell yeah.. Klart jag är med :)

[email protected]

Katrin

jag är med såklart :D

Anna Lernvik

I´m putting birds in cages

so that they wont die

so that they wont fly



Emmie.

Jag är med, vackert linne ju :D

Matilda

jag är med och tävlar om det fina linnet :D

Patrik

Jag är med! :) Rysligt tjusigt motiv.

julia

HEEJ!! :)

Hur är det idag!? <3

Charlene

Jag är helt klart med!

E.Brockman

Självklart är man med och tävlar om dina snygga konstverk! :)

Jennifer - 17år & ensamstående mamma

Jag är med och tävlar! :}}

Lovisa

I´m in ;D

Therese

jag är helt klart med och tävlar :)

Anonym

Jag är med och tävlar!

elin

jag är med och tävlar!

saxx

Jag vill hemskt gärna vara med.

Maria

Jag är med :D

Josefine

Jag är gärna med!!!! :D

Mecide

Jag är jättegärna med och tävlar. =)



Idag ska jag iväg och hämta ut ett paket med två tröjor från din shop..Längtar :)

emmely graje

åh,jag vill vara med och tävla! :D <3

Tina

Dina tryck är så häftiga, hade varit kul att vinna!

Elin

Jag är lugnt med!! <3333 Varma kramar till dig!<3

ajdina

Jag är med! :D

Lisa

Jag är med och tävlar!

Cat

Klart jag är med och tävlar! Älskar linnet eftersom det symboliserar något jag tror väldigt starkt på.

Paula Blomgren

riktigt fint motiv, skulle inte ha något emot att ha den i min vår garderob (: <3

sara - only me

fint linne <3

MATILDA PEACEH

Jag är gärna med och tävlar!

izabella

Jag är med och tävlar! :D

Sophie Brömster

Klart jag är med och tävlar!



Det ska bli spännande att läsa mer i din blogg :)

aagnes

jag är med :D

har länge viljat ha det där linnet !

Christine Naenfeldt

Jag vill vara med och tävla :D

bojan

Åhhh så fin! Självklart är jag med!

Jenna

jag är med :)

Emelie Svensson

Hej! Riktigt snyggt linne! Jag vill gärna vara med och tävla!

Tilda

Jag är med och tävlar!

therese

Allt bra?:)

Bea

Jag är med! :D

Andrea

Jag är med såklart, det är jättesnyggt!

miia

jag vill vara med och tävla :)

skitsnyggt

Eva

jag är med och tävlar!! =)

Hanna

jag är med! :)

Josephine

Jag är med och tävlar, ett av mina absoluta favoritlinnen! <3

josefine

Jag är med :)

Therese

Jag är med :)

Marika

Jag är Självklart med å tävlar om detta snygga linne! :)

melina

jag är med!

jennie

Jag är med. (:

Cornelia

Klart att jag är med ! :D

Lina Björkman

i'm in!!!! :D

Louise

Jag är med! :D

Carolina

ÅÅÅH! Den är ju så underbart fin och.. en liten tankeställare. Ställer upp! :)

linnéa kjellberg

jag är med! :)

Lisa

JAG VILL VA MEEE :)

Sanna

Yes box, jag är med

Britta

Jag är med!!

bodil

åh, jag vill jättegärna vara med och tävla om linnet. inga djur ska sitta i burar!

Ida

Jag är med! :D

Anna

ag är med och tävlar :)

Rebecka

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Moa

Jag är gärna med och tävlar!:D

anne

Jag vill vara med å tävla! :)

louise

härligt motiv! vill vara med och tävla :)

saga

jag är gärna med, den är sjukt snygg :)

ZPARRIZ.SE

JAG ÄR MED!!! :D

Jennifer

Helt underbart linne. Jag är med!:) Håller tummarna för vinst denna gång. :D kram

mejjow

Jag är med och tävlar1

Emma

Självklart vill jag vara med och tävla :D

Fanny

Jag är med i tävlingen! Motivet är ju skitsnyggt :D

tess

jag är med :D :D

Hannah

Jag är med =)

sofia

Åh va roligt om man skulle vinna det där linnet. Du har inspirerat mig till att börja teckna och nu är det mitt största intresse! Blir alltid lika glad när jag kikar på din blogg :) Jag vill vara med och tävla om linnet!



Frida

Jag är med och tävlar :)

Sandra

Jag är med. :)

Min favorit på kan dee shop just nu!

Fredrika

Älskar linnet! :)

Såklart är man med ^^

Linnéa ♥

jag är med :D

veronica pain

Jag vill vara med, så jäkla snygg!

Jonas

vill gärna vara med och tävla om ett linne till tjejen lagom till alla hjärtans dag :)

emma

jag är med och tävlar! älskar dina designer!

emelie francea

Jag e med :D

- - M a j a s B i l d e r - -

Åh mitt favorit linne! Jag är självklart med och tävlar! :D

Sara

är absolut med!

mikaela

jag är med! jättefint linne, verkligen :)

melzawesome ~

I'm in!

Malin

Även jag är med å tävlar :)

Amanda Astor

Jag är med, såklart! :D

becka

~Tävlar~

Anna

Jag är med :D

LIA

Jag är med och tävlar

MS CHANNEL BLACK

JAG E HELT GALEN I SVART!!!!!



Jag bara måste få vinna det här linnet ;D

Anna

Jag är med och tävlar :)

H a c h i ~

WOOOH! 8DD Jag är med, jag är med! ~

J annice

åh herregud! lyckan är total! Jag är D E F I N I T I V T med!



Jannice Eriksson

[email protected]

Http://Marigold.devote.se



Ha en fantastisk dag. Puss & Kram

Karin Sjölund

jag är med! :)

Elin

jag är såklart med! :D som jag alltid är, haha

Amanda Hansson

JAG E MED

Filippa Maria Matilda Nyman

jag är självklart med, det är så damn snyggt!!!



mail; [email protected]

blogg; filippafreak.devote.se



xoxo

Linnea

Vad kul! Jag är med :D

tina

Jag är med och tävlar ^^

Petra

Jag är med :D

Sara

jag är fett med ;D riktigt fint

Sanna

Jag är med! ;D

Ellinor

Jag är såklart med! Underbart snyggt.

Josefine

Jag vill tääääävlaaa (och viiiiiinna) :)

Dominique

finally!

Paulina Lundqvist

I'm in for the win! ;)

Hearthome

Klart man är med :)

Ida Aspberg

Perfekt till vilken sommaroutfit somhelst! ja är på!

Felicia

Jag är med :D

Soffi

Jag är självklart med och tävlar! :D



SAY NO TO CAGES!

☆ m a l i n .

Jag är med och tävlar :)

(Väldigt fint budskap dessutom)

Natalie

Jag är med :)

Nelia

jättefint linne! Jag är med! :D



Föressten, när ska du göra en video? Vill kunna rita som du! :D



Kram!

Maja

JAg är såklart med! :D

Nadja

Jag är med och tävlar! Så himla snyggt!

Diana

jag vill vara med! :D

amanda

jag är med och tävlar :D

Hanna

jag är med! :)

erika

Jag är med och tävlar! :D

elin

jag är med, jag älskar verkligen motivet hur snyggt som helst och budskapet är awesome! :D

Malin

Jag är med!

Clara

jag är med! den är superfiiin:)

Clara

jag är med! den är superfiiin:)

Hedda

medmedmedmedmedmedmedmedmedmedmedmedmedmedmed ;) :D

Igeland

jag är med! :D

Cezette

Jag är självklart med! :)

emilia

i'm in :)

Ylva

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR!!

älskar dina grejer :)

Amanda

Jag är med och tävlar! :D

Nina

Jag är med :D

sandra

jag är helt klart med! :)

Anonym

jag är med

Ellen Suurholma

prövar lyckan:)

Johanna

Jag är med och tävlar! :)

Lina

Jag är med!

*~Josefine - Valentine~*

Jag vill gärna vara med och tävla!!;D

emma karlsson

Jag är med och tävlar :)!

Jasmine

jag är med!

felicia

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ, jag är med :D

Louise

jag är med! :D♥

Laura

Jaag är med ! :) Cool header du har också btw :)

Elisabeth

Sommarens snyggaste linne? OM det är! Riktigt bra budskap också, vad vore livet utan frihet egentligen? Jag skulle med stolthet bära upp detta underbara linne ritat av självaste Kan dee!



Vore det inte bra underbart om ett vinnarmail damp ner i inkorgen på en fredag till och med?

Om jag mot förmodan skulle vinna så finner du mig på [email protected]



Lots of love,

Elisabeth

Bexy

Jag vill vara med och tävla!

Kram :)

Louise

Skitsnyggt linne, skulle verkligen vilja ha i sommar! gillar stilen! fast jag vinner aldrig nåt, men jag är med iaf! Ha en grym kväll!

Linn

jag e med ;)

Åsa

I'm with!

MATHILDALINDSTRÖM

Jag är med och tävlar om de där supersnygga linnet :)

Donkey

I'm in :D

Sara - f o t o b l o g g / h o b b y f o t o g r a f

Jag är med och bloggadress har du nu :D

Sputnikk

gud så snyggt! klart man är med o tävlar! :D

Jenny

Hej jag är med och tävlar :D

Emelie

Jag vill vara med!

Linnéa Strandell

Jag är med och tävlar.



[email protected]

TILDA

klart jag är med!

Gdbdmd

Självklart är jag med:)

Felicia

jag är med!

Sandra

Jag är med ! :D

Emmi

såklart man e med, det linnet e så galet snyggt :D

Jane

I'm in !

Jessica

jag är med :D

Chawo

JAG ÄR MED ^^,

Penny

jag är med :)

Sanna

Jag är med :)

[email protected]

s

sjukt snyggt linne !

jag är med och tävlar ,

[email protected]

Petra

Jag är med! ^^

clara

skit snyggt linne! jag är med :)

Emma

Jag är med ! :D

Ida

ÅH jag är med och tävlar! :D :D kuuul!

Moki

Jag är med^^

fannyisaksson'

Åh jag är med o tävlar! :) Har en vän som älskar det här linnet och om jag vinner blir det hennes, hon är så värd det efter allt hon tagit sig igenom det sista året :) <3

Zanna

sjukt snyggt linne! jag är med :D

anna

Jag vill gärna vara med i tävlingen!:D

sanna

Im in:)!

Ami

Mee :)

Maria

Jag vill självklart vara med och tävla! :)

Fia

är med och tävlar :)

hajen

jag är meeeeed! :)

Sofia

Jag är med: )

Nora

Jag vill såååå gärna ha detta linne. Budskapet är allt som jag står för!

Alicia

Jag är med och tävlar! Sjukt snyggt linne, perfekt! :D

Karin Ingemarson

Jag vill vara med!! =D



mail: [email protected]

julia johansson

jag är hemskt gärna med, kuul :D

jga

Linnéa

Count me in!

moa

jag är med :)

malin

så snyggt :D

jag är meed!

Karolina

Jag är med!!! :D

Jess

Jag vill vara med :) älskar dina linnen.

Sandra

I'M in!

Let's go

MALIN :)

Jag är med och tävlar (:

Josefin

jag är med och tävlar! :)



Älskar din konst!

Sofie

Jag vill jättegärna vara med i din tävling! <3

kaaajsa

jag är med och tävlar! :)

Emelie

Skitsnygg! Jag är med! :)

Ema

jag är ABSOLUT med och tävlar! har spanat in detta länge, det är så himla snyggt! skulle passa fint till ett par ljusa jeansshorts i sommar.

Rebecka

Jag är med och tävlar!



Mailadress: [email protected]

lina

jag är jättegärna med och tävlar! (:

Marlene

jag vill vara med!

Hanna

Jag har varit med i sjukt många tävlingar men jag har inte vunnit en enda gång, jag har så länge velat ha dina fina linnen men har inte haft tillräckligt med pengar. Så det skulle vara så otroligt kul om jag vann! Nu är det bara att hålla tummarna. Massor med Kramar.

Matilda

Hej jag är självklart med och tävlar! :D

Sanna

Jag är med! :)

[email protected]



kram ha en bra dag

/www.socosy.blogg.se

Jennie

Jag är självklart med! :)

SaraH

Jag är med! :)

Josefin

Jag är med och tävlar! :)

emma~

Jag är med och tävlar om det snygga linnet! :)

Alida

Jag är självklart med! :)

sara

Åååååh jag är meeeeeeeeed!! :D Jag älskar dina teckningar, så himla fina och coola!!

Katja

Är med såklart!

malin

Im iN!

sara

gash. JAG ÄR MED! funderar på en tatuering med liknande motiv, skulle ju va awesome!

Jenn - tatto artist

Hej och hallå! Jag vill gärna vara med och tävla, puss pårej!:)

Linnea E

Jag är med och tävlar! :D

Alexandra

Jag är med :)

ebba

Åå, älskar dom linnena!!! Är gärna med:D

cassandra

Jag är mer än gärna med och tävlar, har länge velat haft ett KANDEE linne!

Cassandra

Jag är med!

freja

wow vad fint! fåglar är verkligen fascinerande varelser tycker jag, väldigt snyggt gjort!

Ina

Jag är med!

lady thirty

jag vill absolut vara med!



[email protected]

Anonym

Jag är med! :D

Sarah

Jag vill vara med och tävla:)



Jätte snygg design och bra budskap med motivet.

Lisette

Jag är gärna med å tävlar. Riktigt snyggt linne!



Tack iförhand! :)

E M M A S V Ä R D '

jag är SJÄLVKLART med och tävlar !! :)

marina

Jag vill vara med och tävla :)

anna

I'm in! :D

kajsa

Jag vill va me! =)

Emma

Hej, jag är med och tävlar!



Mail: [email protected]

Evelyn

Jag är gärna med!



Diggar verkligen dina linnen rejält!

Sonya

Ja!

Jag vill va med ! :)

isabell

ännu ett fantastiskt tryck!

jag är med :d

Matilda

jag är med! C:

Bunny

Jag är med och tävlar! ^^

Emma

jag är med!

i

Vill verkligen ha, super fint. Är med och tävlar! :)

hanna

superfint! jag är med!

Sally

Moa

I'm in!

Sally

Jag är med! :D

[email protected]

Saga

jag är med, (såklart!!) :D

alva

jag är med! :)

Desiree

Jag är mycker gärna med :)

Elina

JAAG ÄR MED!

marie :)

Jag är jättegärna med och tävlar!

Adisa

Wooh jag är med ! :)

alexandra

jag är med :)

Emaartist

Jag vill va med o tävla om ett skit snyggt linne!

Cat

Jag är med, trycket är underbart!

Mia

I'm all in, verkligen, på denna tävling.

Anna !

Sjukt snygg tröja så jag är med !

Caroline

Jag vill vara med!

Sofkaa

Im in :D

Larsson Petra

Gör åter ett försök och är med och tävlar än en gång!

sofia

jag vet inte hur många gånger jag varit med och tävlat, men jag kan ändå inte sluta hoppas! :D jag är med!

Josefin

Jag är med!! :)

Leila

jag är super med :D

Cindy

Jag vill jättegärna vara med! :D <3

Kikos

Would LOVE LOVE LOVE to win this vest top for my friend who is going through hell right now, we are many who are trying to convince her that life is worth living & convince her to stay living. And it would kick ass to bring some kan dee to the Uk for her !!

x

Tua

jag vill vara med och tävla om det sjukt snygga linnet :)

elina

åh. vad fint. jag är med!

josefin

jag är med!

Linh Tran

Jag är gärna med. (:

medina

klart jag är med ! :)

lovisa

JAG ÄR MED! :D

~ Vendela ~

oj vad långt jag fick scrolla ner...Säger ju mkt om vinstchansen.Men prövar man inte så har man ju ingen alls!

~Är med~

boosse

Jag är med och tävlar. Skulle bli så glad om jg fick ett plagg i lite animal liberation-anda :)

Marina

Jag vill väldigt gärna vara med! :D

sanne

jag är med :)

Elin

jag är med :d

Sara Skog

Jag är med och tävlar ! :)

Maja Andersson

Jag är helt klart med och tävlar! (:

ronja

jag tävlar jätte gärna!

älskar all din konst!

underbart!

Matilda Fjellström

Jag är med och tävlar! :)

Sofie

Är jättegärna med och tävlar! :D

Sandra

Jag är med :)

Cassie

Jag vill absolut vara med! (:

Cassie

(Glömde att skriva in mailadressen, så skickar en ny kommentar)

Jag vill absolut vara med! (:

Emma

Hur kan man inte vilja vara med och tävla?

[email protected]

Sandra

Jag är med :D

Jenny

oh, jag har länge velat ha ett svart linne från dig. Gillar just det här motivet också.

(drar till med min kaninblogg, haha)

Jennifer Ö

Jag är med och tävlar :D

Milica

Jag ör med :D

Sara

Åh, jag är med! :D

ro

jag är medoch tävlar :)

S

Jag vill vinna! Snällaaa (:

Elin

Jag vill vara med och tävla! =)

martina

Ja jag vill vara med och tävla! :)

emelie

MEd och tävlar.

fannyzenobia

jag är med och tävlar :)

Susanna

JAg vill va med :) Underbart linne :)

martina

Jag är med!

Emilia

Klart man är med och tävlar! :D

Nicole

jag e med och tävlar som alltid! hoppas man har turen med sig den här gången :)

Alissa

I'm in :)

Emma Andersson

Jäklar. Här var det konkurrens minsann ^^ Jag vill gärna vara med o tävla. Underbart motiv o passar perfekt för min del då natur o djur ligger i mitt intresse o läser till naturvårdsbiolog :P Plus så finns de inget bättre än svarta långa linnen :)

Emma Andersson

Hmm... verkar inte som min första kommentar registrerades!?...

Här var det i alla fall konkurrens ^^ Jag vill gärna vara med o tävla om ett av dina linnen. Speciellt eftersom motivet o innebörden passar mig perfekt då jag just nu pluggar till naturvårdsbiolog o har ett stort intresse för djur o natur. Plus så finns det ju inget bättre än ett långt svart linne ^^

Jenny

jag är med :)!

Pernilla Svensson

Jag är meeed! :D

patricia

jag är jättegärna med! :D

alexandra

jag är också med! :)



ha en bra dag!

//Alexandra

sara

jag är med :)

skulle jätte gärna vilja vinna för at jag bor i en liten stad och det finns inga billiga oversize linnen om man säger så , och jag har inte direkt råd med dyra .. skulle vart så sjukt roligt att vinna .. jättebra blogg ! :) ♥

Therese

Har länge velat äga ett Kandee linne, men som fattig student har jag aldrig haft råd att köpa :( så himla fina, skulle piffa upp vilken outfit som helst och aldrig bli tråkig! Kram!

Therese M (terraaa_@hotm...)

cassie

jag är med! :)

Linda!

Jag vill hemskt gärna vara med :)

Pernilla

Jag är med och tävlar! :)

Lisa

Jag är lätt med :D:D:D

HANNA

Vem tackar nej till det här hotta linnet! Inte jag iallafall, klart att jag är med och tävlar! :D

Kim

Buren som symbol har flera dimensioner.

Din design stark i uttrycket. Mer angeläget budskap än någonsin. Tror burarnas antal växer.

Något för Djurens Rätt?

Jag är gärna med och tävlar.

Sofie

Jaaaaadå! jag vill vara med och tävla! :)

Nicco

Jag är med :D

Rebecca

Jag är med :D

lisapham

I'm in KanDee!

Phelicia - konst och foto

Jag är med! :D

Josefine

jag är lätt med! :)

Linn

jag är med :)

matilda

åh, ute i sista sekund, JAG ÄR MED! ;D

Anonym

Jag är med och tävlar =)

Nina

Jag är med! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress